Gå til innhold

til damer, om kuler i skjeden for å styrke musklene

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur

Jeg kjøpte nettopp noen kuler (smartballs) for å trene musklene i skjeden. Men de faller jo ut med en gang! Hvordan skal man gjøre det? Knipe hele tiden kanskje? Stress det da.. De er heller ikke så tunge, så er musklene mine kjempeslakke da? Takk for svar..

Fortsetter under...

Gjest godt trent....

Jeg har to typer; noen ganske små, som skal være vanskelige å holde på plass og en må kanskje knipe mye, og så har jeg noen større som brukes mer til nytelse....

Bruk dem korte perioder i starten, feks. et kvarter elns, så øker du heller på med tida etterhvert.

Du skal knipe, mye, kanskje hele tiden, det er dette som er treningen. Etter hvert øker du på tiden, strammere blir det og da begynner hensikten å bli oppnådd.

Hilsen

Annonse

Gjest til eirill

Hvor får man tak i slike? Skulle nok trent opp litt selv... (";)

Kun på sex-butikker?? Her er ingen i nærheten nemlig...

Jeg gikk inn på cupido på nettet, men spør amiga.. hun har adr. til noen steder som selger div. Kulene finnes i ulike varianter. Tror de som heter smartballs (de jeg bestilte) også er for litt nytelse (?), så jeg må kanskje finne noen andre. Må i alle fall trene de svake musklene mine! Men det er jo vanskelig å vite hvilke man må ha. Greit å bestille på nettet, og det sto ikke avsender "cupido" på pakken.. (hadde vært flaut).

Gjest Eirill76

Jeg gikk inn på cupido på nettet, men spør amiga.. hun har adr. til noen steder som selger div. Kulene finnes i ulike varianter. Tror de som heter smartballs (de jeg bestilte) også er for litt nytelse (?), så jeg må kanskje finne noen andre. Må i alle fall trene de svake musklene mine! Men det er jo vanskelig å vite hvilke man må ha. Greit å bestille på nettet, og det sto ikke avsender "cupido" på pakken.. (hadde vært flaut).

Kanskje jeg skal prøve å søke på nett da... Viss jeg går inn for det..... Høres nesten litt skummelt ut også , med kuler oppi skjeden.... Tenk om de ikke kommer utatt.. ER jeg dum nå kanskje?? :o,

Gjest til eirill

Kanskje jeg skal prøve å søke på nett da... Viss jeg går inn for det..... Høres nesten litt skummelt ut også , med kuler oppi skjeden.... Tenk om de ikke kommer utatt.. ER jeg dum nå kanskje?? :o,

De har en tråd i seg som henger utfor, og de skal jo rett innenfor.. Vaskes med såpe og vann. De kan bestilles flere steder på nettet. Men spør Amiga.

Her er de: http://butikk.erotikknett.no/infoark.php?vareid=151

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...