Gå til innhold

Noen som husker.... (for de som vil lese)

Anbefalte innlegg

....meg, Sats. Har vært uten internettoppkobling i over en måned, så nå sitter jeg her på lånt maskin og leser innlegg etter innlegg. Vil bare ønske alle prøvere lykke til med sine forsøk. Selv er jeg travelt opptatt for tiden med mine to små, Lars og Eirik som kom til oss 2. april. Alt vel.

Stå på, det er en tøff verden!!!!

Sommerhilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115942-noen-som-husker-for-de-som-vil-lese/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å høre fra deg. Regner med at det er travle dager nå ja *s*. Håper dere koser dere skikkelig, og at du snart får opp internetten igjen.

Vi er i gang med 2. søskenforsøk nå, og regner med Danmarkstur første uka i september. Du får krysse fingre for oss !

Klem

Hei!

Ville bare si hei...

Jeg husker deg veldig godt, har lest mange av dine innlegg og svar opp gjennom tiden. Du husker sikkert ikke meg, for jeg pleier ikke å skrive så mye....

Kjempekoselig å høre at alt går bra og at du koser deg med dine søte små. Lykke til videre!

Hei Sats!

Tenker det er travelt for deg nå ja! Selv er jeg i uke 29 med tvillinger, så det går fremover her også. Gleder meg til å få se de to små om noen uker. Du lyktes vel på 4 forsøk du også? Din jernvilje hjalp meg faktisk til å så på litt lenger!

Lykke til videre!

Klem kul

Hei Sats! Fire måneder nå du, det begynner å bli litt! Og nå blir det bedre og bedre!

Så hyggelig å se deg! Jeg er dessverre nesten aldri her inne lenger, pikene tar sitt og så har jeg blitt "utro" mot DOL på nybaktmammas tvillingsider.

Stor klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...