Gå til innhold

Er det jeg som er heksa?

Anbefalte innlegg

Hører sjelden at han sier jeg er pen eller glad i deg kanskje x1 i mnd. Venner ringer så stiller han på flekken. Sammen nå snart 5,5 år. vært slutt x3. Mine ting lagret hos forldrene ble hevet ut på flekken sist polititet kom den gang. Nå er vi sammen igjen,adressen har jeg hatt hele tiden. Ber meg å skaffe hobby,men hvordan? Har ikke en negl på veggen som er mitt. Er alt mitt feil? Krever jeg mye av han? Ikke tid til barn plass sted tid og penger. still meg spørsmål jeg er ikke flink til å skrive inn

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115956-er-det-jeg-som-er-heksa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke sign

Har politiet vært hos dere pga at mannen laget bråk? Er du glad i ham? Høres i alle fall ikke ut som om du har det noe godt! Min mann sier han elsker meg hver dag... ikke alle gjør det; noen er ikke vant til å si det. Men mannen din virket som en usympatisk drittsekk. Finn et sted for deg selv om du ikke har det bra. Det klarer du fint.

Har politiet vært hos dere pga at mannen laget bråk? Er du glad i ham? Høres i alle fall ikke ut som om du har det noe godt! Min mann sier han elsker meg hver dag... ikke alle gjør det; noen er ikke vant til å si det. Men mannen din virket som en usympatisk drittsekk. Finn et sted for deg selv om du ikke har det bra. Det klarer du fint.

Han som eier huset,han ba meg å dra og det ble krangel og han tillkalte politiet.

Hvorfor går du ikke fra ham?

Jeg har prøvd å gå fra han,den tlf sist var det han som oppsøkte meg. Jeg traff en anne,men det blusset opp fine vi hadde. Jeg har en bag med tøy hos han og ikke mer. Han må pusse opp huset før vi kan flyttet osv osv. Han skal være forlover neste mnd istad ringt hu andre ,de skal ha utdrikkingslag,jeg følte meg sjalu og side satt. Er bedt med jeg i brylluppet og ikke mer

Annonse

Gjest elsk deg selv

Jeg har prøvd å gå fra han,den tlf sist var det han som oppsøkte meg. Jeg traff en anne,men det blusset opp fine vi hadde. Jeg har en bag med tøy hos han og ikke mer. Han må pusse opp huset før vi kan flyttet osv osv. Han skal være forlover neste mnd istad ringt hu andre ,de skal ha utdrikkingslag,jeg følte meg sjalu og side satt. Er bedt med jeg i brylluppet og ikke mer

I stad ringte hu andre? Hvem er hun andre?

Du prøvde å gå fra ham? Hva var det som gjorde at du ikke gikk likevel?

Gjest hilsen enslig mor.

kanskje du tenker altfor negativt om deg selv, som gjør at du går hjemme sur og grinete hele tiden? det kan gjøre at han søker til venner og kjente hvor han kan slippe den kranglingen osv. Prøv å unngå å bli sint, - tell til 10 hver gang du føler irritasjonen, eller sjalusien i deg. Hvis ikke det hjelper, og han overser deg fortsatt, da bør du gjøre det samme mot han.

Over-se du også og gi blaffen i han! (søk hjelp hos det offentlige hvis du trenger penger og tak over hodet, da går alt mye bedre) Lykke til!

Gjest sykkelturisten

Hu som skal være forlover for hu jenta,vet ikke hvorfor jeg bare ikke stikker. syns det er ikke lett

tilsidesatt fordi forloverne til et brudepar planlegger utdrikkingslag??

Tror ikke du skal være sjalu pga det, de må få snakke sammen de to som skal være forlovere, for å koordinere både tid og sted for utdrikkingslag osv...

Utdrikkingslagene er hver for seg, det lover jeg, så jeg tror ikke det er noen fare for at forloverne "roter seg borti" hverandre...

Gjest hilsen enslig mor

Hu som skal være forlover for hu jenta,vet ikke hvorfor jeg bare ikke stikker. syns det er ikke lett

så denne krangelen er kun nu, mens han som forlover planlegger bryllup?

En ting er sikker; bryllup er noe som alle forlovere samarbeider og planlegger til i dette landet. Men, hvis dere har et kulturkollisjon, så bør dere begge hvise forståelse for hverandre, du også!

Annonse

tilsidesatt fordi forloverne til et brudepar planlegger utdrikkingslag??

Tror ikke du skal være sjalu pga det, de må få snakke sammen de to som skal være forlovere, for å koordinere både tid og sted for utdrikkingslag osv...

Utdrikkingslagene er hver for seg, det lover jeg, så jeg tror ikke det er noen fare for at forloverne "roter seg borti" hverandre...

Nei jeg er ikke redd for at dem roter bort i hverandre. Bare ting han gjør liksom. Hu ringt til og jeg tok tlf,kan jeg få snakke med Tommy jeg er forloveren til Jannicke. Ikke et ord ti meg liksom.

Gjest sykkelturisten

Nei jeg er ikke redd for at dem roter bort i hverandre. Bare ting han gjør liksom. Hu ringt til og jeg tok tlf,kan jeg få snakke med Tommy jeg er forloveren til Jannicke. Ikke et ord ti meg liksom.

Det var vel kanskje ikke så mye mer hun kunne si til deg heller siden dere ikke kjenner hverandre eller?

Syns jo hun sa mye egentlig, hun kunne jo bare sagt, "kan jeg få snakke med Tommy" uten noe mer, måten hun sa det på nå gjorde jo at du fikk vite hvem hun var, dama som ringte Tommy'n din. ¨

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...