Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! tenkte jeg nesten måtte lage en ny tråd for dette siden det er en veldig forskjellig sak..

En kamerat av meg kjøpte seg såkalte "Penis piller" fordi han ikke var fornøyd med størrelsen sin.. Han har brukt dem i 4md nå, og han forsikrer meg om at de faktisk har virket! 4cm lengre og betydelig tykkere også:/ Jeg har alltid trodd at dette bare var tull! Dette er bestekameraten min og jeg har aldrig opplevd at han har jugd (veit ikke hvordan det ordet skrives, sorry..) til meg..

Han forklarte hvordan det virket, og det hørtes riktig ut.. De stoffene i pillene han har kjøpt skulle øke størelsen på de to rørene som er side ved side øverst på staken til penis som leder blod og skaper ereksjon...

Det er viktig å påpeke at han er samme alder som meg (22), og jeg tviler sterkt på at hans penis plutselig begynte å "gro" igjen:)

Så hva er det som skjer??? Hvis dette fungerer så vil jeg ikke nøle med å prøve.. Jeg leser at min penis på 17,8cm er helt normal, men jeg føler fortsatt at den er for liten (tror nesten statistikken er bare løyn for å øke selvfølelsen til gutter), og den skulle gjerne vært tykker også...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115980-lengre-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...