Gå til innhold

Når samboeren vil sove på sofaen

Anbefalte innlegg

Gjest Sier det ikke!

Skrev et innlegg her tidligere om at samboer og venninne flørter. Har ikke vært sammen med henne siden mandag så har ikke mer å si på det foreløpig.

Men samboern har forandret seg bare den siste uka. Skulle egentlig møte venninna mi på tirsdag, men orka ikke pga migrene og sa dette til samboern. Han var så opphengt i at jeg måtte ringe henne og si i fra osv. Noe jeg så klatr allerede hadde gjort. han har aldri brydd seg med mine avtaler før! Gjør ikke sånn med andre avtaler jeg har heller. Synes det var litt rart for han sa det ikke bare en gang heller. Men griet nok!

Men i går når jeg gikk å la meg, jeg legger meg alltid først, så fikk jeg et lite nattakyss i panna så sa han at hn antagelig kom til å sove på sofaen. Han pleier alltid å ligge å kose litt med meg når jeg legger meg, men ikke i går.

Jeg spurte hvorfor han ville sove på sofaen, men da fikk ejg til svar at han ikke ville det men han kom nok til å sovne på sofaen.

Skjønte ikke hvorfor han ikke ville legge seg hvis han var trøtt, emn det var ikke akkurat da??? Så gikk han.

Synes den var tynn. Nå blir selvfølgelig mine mistanker enda verre. Virker som om han har bekymringer. Men han vil ikke si noe til meg. Han svarer bare at det er ingenting. Han parter ikke noe særlig tl meg heller, sitter bare med pc og så har han en litt fientlig tone når han først sier noe.

Jeg synes alt går kjempebra nå og skjønner ikke hva det kan være. Eller det gikk bra før det ble som det er nå.Ikke vil han åpne seg for meg heller.

Har bare latt han være og ikke mast for å se om det skjer noe, men han holder fortsatt kjeft.

Ringte han i ste. Han pleier å være blid og høres glad ut når jeg ringer, men nå fikk jeg dette til svar "var det noe viktig eller?"

????????????????????????????

Når har JEG lov til å bli forbanna? Synes han i hvert fall bør si i fra hvis han har en dåelig dag eller to da og ikke være så avvisende og sur.

Fortsetter under...

Kjære deg!

Dette høres ikke bra ut, eller ihvertfall synes jeg så absolutt du skal bestemme deg for å ta en samtale med han I DAG! Du har jo vært bekymret i det siste (i forhold til din venninne og han) og hans oppførsel nå, uansett om det har med henne eller ikke å gjøre, bør tas tak i.

Ring han opp igjen nå, og si at du har noe du må prate med han om i kveld. Sett deg ned og sorter tankene dine, og jeg tror du er viktig at du ikke "angriper", men at du kanskje forteller han at du føler noe er i ferd med å skje mellom dere, at du synes han har forandret oppførsel i det siste, osv. Spør om det er noe du har gjort som gjør at han er "sur/avvisende". Hvis du prøver å være åpen, kan det være lettere å få samtalen i gang.

Det kan jo være andre ting som sliter han også, kanskje han har merket din "sjalusi", eller at du har endret oppførsel etter du begynte å føle at din venninne og han hadde et "for godt vennskap"? Kanskje du har gjort noe som gjør han irritert?

Eller kan det være noe helt annet, som f.eks. jobben som sliter han?

Uansett tror jeg dere trenger en skikkelig prat, bare dere to.

Tenker på deg!

Gjest ikke undertegnet

Kjære deg!

Dette høres ikke bra ut, eller ihvertfall synes jeg så absolutt du skal bestemme deg for å ta en samtale med han I DAG! Du har jo vært bekymret i det siste (i forhold til din venninne og han) og hans oppførsel nå, uansett om det har med henne eller ikke å gjøre, bør tas tak i.

Ring han opp igjen nå, og si at du har noe du må prate med han om i kveld. Sett deg ned og sorter tankene dine, og jeg tror du er viktig at du ikke "angriper", men at du kanskje forteller han at du føler noe er i ferd med å skje mellom dere, at du synes han har forandret oppførsel i det siste, osv. Spør om det er noe du har gjort som gjør at han er "sur/avvisende". Hvis du prøver å være åpen, kan det være lettere å få samtalen i gang.

Det kan jo være andre ting som sliter han også, kanskje han har merket din "sjalusi", eller at du har endret oppførsel etter du begynte å føle at din venninne og han hadde et "for godt vennskap"? Kanskje du har gjort noe som gjør han irritert?

Eller kan det være noe helt annet, som f.eks. jobben som sliter han?

Uansett tror jeg dere trenger en skikkelig prat, bare dere to.

Tenker på deg!

Hei , jeg kan godt skjønne at du sliter!!! Nå har jeg ikkelest dine tidligere innlegg, men utifra det som du skriver her har du/ dere et tydelig problem. Det trenger ikke være noen andre inni bildet for at han skal være sur( kan være jobb etc. ), men desverre så er det ofte det. Dere må snakke sammen, og jeg ville sagt at jeg hadde en mistanke til ham og henne, og at hvis det ikke stemte så måtte han ærlig gi beskjed så du får ro på sjelen.

La han gjerne lese dette innlegget så er det kanskje lettere for han å forstå.

Ikke lett å ha det slik, det er mye bedre å få det ut i dagslys og heller ta konsekvensene av det.

Ønsker deg lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...