Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Åååhh.... jeg har så lyst til at prøve sex med en jente. Problemet er at jeg har en samboer! Jeg har snakket med ham om det og jeg fik lov..... på 1 betingelse..... Han vil se på!!! Jeg har da ikke lyst at dele min første gang med ham?! Trekant kunne jeg ikke finde på heller.... tror jeg ville blive voldsomt misundelig, at se ham bolle en anden! Hmm.... lysten er så stor..... hvad skal jeg gøre? Har tænkt at gøre det bag ryggen hans...... men føler mig skikkelig utro bare ved tanken! Jeg elsker ham over alt!!!! FRUSTRERENDE

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116052-jentesex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Du vil ha i pose og sekk. Sjelden det fungerer bra i et parforhold.

Kanskje du tillater deg å tenke sånn, fordi du er så sikker på at han ikke har de samme planene/tankene? Når du åpner for muligheten til andre partnere, skjer det jo ting i hodet han også...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116052-jentesex/#findComment-696941
Del på andre sider

Er dette en spøk?

Hvis man virkelig elsker noen, planlegger man da ikke å bedra dem?

nej ingen spøk! Og jeg har heller ingen planer om at være ham utro! Han er faktisk mit et og alt! Jente sex lokker, men bare hvis jeg får lov selvfølgelig! ville bare høre nogen meninger.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116052-jentesex/#findComment-696983
Del på andre sider

mil1365380270

nej ingen spøk! Og jeg har heller ingen planer om at være ham utro! Han er faktisk mit et og alt! Jente sex lokker, men bare hvis jeg får lov selvfølgelig! ville bare høre nogen meninger.....

Mente bare at dersom du får lov, og gjør det, så åpner du for nye vinklinger i sex-livet deres.

Om ingen av dere har gjort det før, så vet dere heller ikke helt hvordan dere vil reagere. Vanskelig å skru tiden tilbake, så tenk deg godt om, før du evt. slår til på tilbudet..

Men der er lov å drømme... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116052-jentesex/#findComment-696992
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pricilla

Hei! Hadde det som deg for 3 år siden. Jeg var nyskjerrig og ville prøve på en jente, og samboern ville se på men jeg var usikker så ville ikke det. Følte at jeg ikke kunne spørre den andre jenta om han kunne se på.. Blir så unaturlig. Spør vanligvis ikke samboern om venninna mi ka se på oss! ; )

Men jeg ble kejnt med ei jente på spraydate som var singel og like nyskjerrig som meg. Vi hadde ikke avtalt at vi skulle ha sex, men vi hadde jo snakket om det så vidt.

Møtte henne en gang og ble kjent, vi fant tonen med en gang. Andre gang vi møttes dro vi på byen, der ble det litt klining. Startet som tull fordi hun ble sjekka opp av en hun ikke likte, så hun dro meg fram og sa jeg var dama hennes.

Når vi kom hjem ble det litt mer roting. Samboern sov og vi hadde med en kamerat av samboern hjem som ville sjekke opp henne. Hun fikk valget om å sove i stua med han kompisen eller på rommet med oss. ; ) Og hun sov med oss i senga. Samboern sov, men våkna etterhvert som vi begynte å bli mer intime. Han kom inn i meg mens jeg holdt på med henne, så flyttet jeg meg - så kom han inn i henne. Han trakk seg fort ut, trodde jeg ble sjalu fordi jeg trakk meg unna, men jeg ville bare se på. Og merkelig nok ble jeg ikke sjalu overhodet! For vi alle visste at dette var bare sex. Jeg visste på forhånd at de ikke var tiltrukket av hevrandre på den måte, så jeg visste at det aldri ville oppstå gnister mellom dem.

Samboern var blid og fornøyd flere uker etterpå, jeg og. Og har aldri angret, men heller ikke gjort det igjen. Fikk tilfredstilt nyskjerrigheten min. Hadde sagt klart i fra til samboern om at jeg aldri ALDRI kan få følelser for en jente og at jeg elsket han. Men var litt spent på hvordan jeg ville reagere på å se dem holde på. De turde ikke ta i hverandre får jeg flyttet meg og dermed ga dem tillatelse.

Så finn deg ei venninne først og se hva som skjer.. ; ) Er typen din og du trygge på hverandre skal det gå bra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116052-jentesex/#findComment-697650
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

Om du er i et forhold er det da utroskap om du har sex med en annen; gutt eller jente! Elsker du kjæresten din så ikke finn på det. Ikke gå bak ryggen hans, i alle fall! Du får ha fantasiene.. jeg er gift og ville nok prøvd jente-sex, men det får bli med fantasien. Kanskje det ikke hadde vært så supert som jeg tror? Vet ikke.. og slik blir det! Vil ikke ødelegge forholdet mitt til mannen min!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116052-jentesex/#findComment-697787
Del på andre sider

Gjest ikke sign

Hei! Hadde det som deg for 3 år siden. Jeg var nyskjerrig og ville prøve på en jente, og samboern ville se på men jeg var usikker så ville ikke det. Følte at jeg ikke kunne spørre den andre jenta om han kunne se på.. Blir så unaturlig. Spør vanligvis ikke samboern om venninna mi ka se på oss! ; )

Men jeg ble kejnt med ei jente på spraydate som var singel og like nyskjerrig som meg. Vi hadde ikke avtalt at vi skulle ha sex, men vi hadde jo snakket om det så vidt.

Møtte henne en gang og ble kjent, vi fant tonen med en gang. Andre gang vi møttes dro vi på byen, der ble det litt klining. Startet som tull fordi hun ble sjekka opp av en hun ikke likte, så hun dro meg fram og sa jeg var dama hennes.

Når vi kom hjem ble det litt mer roting. Samboern sov og vi hadde med en kamerat av samboern hjem som ville sjekke opp henne. Hun fikk valget om å sove i stua med han kompisen eller på rommet med oss. ; ) Og hun sov med oss i senga. Samboern sov, men våkna etterhvert som vi begynte å bli mer intime. Han kom inn i meg mens jeg holdt på med henne, så flyttet jeg meg - så kom han inn i henne. Han trakk seg fort ut, trodde jeg ble sjalu fordi jeg trakk meg unna, men jeg ville bare se på. Og merkelig nok ble jeg ikke sjalu overhodet! For vi alle visste at dette var bare sex. Jeg visste på forhånd at de ikke var tiltrukket av hevrandre på den måte, så jeg visste at det aldri ville oppstå gnister mellom dem.

Samboern var blid og fornøyd flere uker etterpå, jeg og. Og har aldri angret, men heller ikke gjort det igjen. Fikk tilfredstilt nyskjerrigheten min. Hadde sagt klart i fra til samboern om at jeg aldri ALDRI kan få følelser for en jente og at jeg elsket han. Men var litt spent på hvordan jeg ville reagere på å se dem holde på. De turde ikke ta i hverandre får jeg flyttet meg og dermed ga dem tillatelse.

Så finn deg ei venninne først og se hva som skjer.. ; ) Er typen din og du trygge på hverandre skal det gå bra.

Er det han du er sammen med enda? Jeg trodde ikke et forhold kunne klare en slik situasjon, men... Jeg hadde blitt sjalu om mannen min rørte en annen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116052-jentesex/#findComment-697791
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke signatur

Mente bare at dersom du får lov, og gjør det, så åpner du for nye vinklinger i sex-livet deres.

Om ingen av dere har gjort det før, så vet dere heller ikke helt hvordan dere vil reagere. Vanskelig å skru tiden tilbake, så tenk deg godt om, før du evt. slår til på tilbudet..

Men der er lov å drømme... ;-)

Tror det er best hun har drømmene.. og ikke gjør det!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116052-jentesex/#findComment-697792
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Er det han du er sammen med enda? Jeg trodde ikke et forhold kunne klare en slik situasjon, men... Jeg hadde blitt sjalu om mannen min rørte en annen!

Vi er fortsatt sammen ja! Det gjorde faktisk sexlivet våres bedre. Men vi var og er sikre på hverandre og da... Haddde vi ikke vært det så hadde det gått dårlig. Synrs det var opphissende jeg, hadde ikke blitt like glad adde jeg sett han pule på ei annen i dag tror jeg... : ) Ville ikke hatt jentesex nå jeg heller. Nå har jeg prøvd og føler ikke for å ha sex med andre enn han-. Men sier ikke at det aldri kommer til å skje igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116052-jentesex/#findComment-697873
Del på andre sider

Det er faktisk veldig opphissende å ha trekant, og å se sin kjære med en annen. Jeg blir skikkelig kåt av det.

Det er jo ikke slik man gjør til en "livsstil" i sexlivet, men det har ingen som helst negativ innvirkning, så lenge man er trygge på hverandre. Da tror jeg det tvertimot kan være bra for forholdet.

Vi har hatt vidunderlig sex sammen vi to når vi er alene, og luften i huset er "ladet" av sex i mange uker etterpå.;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116052-jentesex/#findComment-698125
Del på andre sider

Gjest isoldesmann

Pricilla! Dette hørtes mest ut som en drøm!! Men en ganske søt drøm:) DU er gæren du!!:) Så lenge dere ikke blander inn en annen gutt er jeg fornøyd! ..!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116052-jentesex/#findComment-698276
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...