Gå til innhold

Pergotime - hva hvis det ikke virker??

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på siste dagen i kuren (Har tatt 3 tab. om dagen i 5 dager) Dette er så vidt jeg vet en hestekur, men jeg "kjenner det på meg" at Pergotimen ikke virker. Har ikke så mye som en liten kløe i eggstokkene...

Hva kan man evt. gjøre hvis eggstokkene ikke reagerer på Pergotime? Må vi rett over på IVF, eller finnes det andre midler som prøves først??

Regner med at det er noen her som vet...

Hilsen en som stort sett leser her, og ikke skriver så mye...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116154-pergotime-hva-hvis-det-ikke-virker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg antar at de vil forsøke pergotime på deg en gang til før de råder dere til å søke på IVF. Hos meg sjedde det samme som med deg, den ene gangen virket ikke noe , mens den andre gangen ble jeg gravid, men mistet siden....

Legene prøver i gjennomsnitt tre ganger før de henviser videre....

Det er ihvertfall det jeg har opplevd

:)

Jeg har tatt så mange Pergotimekurer at jeg har kommet ut av tellinga forlengst. Før eller siden prøver nok legen noe annet, men hvor mange kurer du må ta først avhenger vel litt av legen.

Men vær obs på at en syklus godt kan være på mer enn 28 dager. Jeg har inntrykk av at legene er for fokusert på det tallet. Jeg tok blodprøve på dag 21 som viste at ingen EL hadde skjedd. I ettertid viste det seg at det var vel akkurat den dagen EL fant sted...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...