Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neiiiimeeeen... HEI!! :o)

Det var jammen lenge siden det!

Hvordan går det med dere da? (Ja dette er altså AA som har fått en extra A) Det var en liten gutt dere fikk, sant? Går det bra med ham da?

Vi har også fått barn! Vi var og hentet den nydeligste lille jenta du kan tenke deg i Kina i mars i år. Hun er 1,5 år gammel nå, og det går kjempefint med henne. Og med oss.. hehe..

Snakkes!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116171-noen-som-husker-peli/#findComment-697928
Del på andre sider

Hei på deg!

Nå ble jeg glad, jeg har tenkt mye på deg og sogar også etterlyst deg på dette forumet i løpet av de siste to årene!

Hvordan går det med barnet, synes å huske at det var noe med et stort fødselsmerke? Håper alt er vel med dere alle 3 oppi forsøk og alt. Skal dere på Riksen eller?

Min frøken har blitt 5 år og er et ordentlig lite troll :-) Alle synes hun er mer lik meg enn faren sin - skjønner ikke det ;-)

Skriv mer da, peli!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116171-noen-som-husker-peli/#findComment-698476
Del på andre sider

Hei på deg!

Nå ble jeg glad, jeg har tenkt mye på deg og sogar også etterlyst deg på dette forumet i løpet av de siste to årene!

Hvordan går det med barnet, synes å huske at det var noe med et stort fødselsmerke? Håper alt er vel med dere alle 3 oppi forsøk og alt. Skal dere på Riksen eller?

Min frøken har blitt 5 år og er et ordentlig lite troll :-) Alle synes hun er mer lik meg enn faren sin - skjønner ikke det ;-)

Skriv mer da, peli!

Stor klem fra

Hei og takk for varm velkomst tilbake her...

Jo da tre år er gått og det har vært en tøff tid med mye sykhus, stadige behandlinger også fikk han også et stort epilipsianfall ifjor (det snudde bokstavlig talt opp ned på livet...men er egentlig tilbake i mer vanlig liv nå...MIDT oppi alt dette sykhus osv så er det helt fantastisk å være mor. Han er en blid og fantastisk god gutt. Språket kommer som en foss nå og det er svært morsomt...Så egentlig har vi det endelig fint (det er derfor tankene om en lillebror eller søster har kommet). Rart å være i gang igjen, må nok innrømme at det ikke er så mye som "biter" på lenger av de samme bekymringene som sist (er dette etisk riktig osv...det er det jo ingen tvil om...hehe. Og det fortalte du meg egentlig for mange år siden, det var bare så vanskelig å forstål....(for du het elsi før, ikke sant)

Ja ja mye meg og mitt, hyggelig å høre om din tulle!!

god klem peli

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116171-noen-som-husker-peli/#findComment-704098
Del på andre sider

Neiiiimeeeen... HEI!! :o)

Det var jammen lenge siden det!

Hvordan går det med dere da? (Ja dette er altså AA som har fått en extra A) Det var en liten gutt dere fikk, sant? Går det bra med ham da?

Vi har også fått barn! Vi var og hentet den nydeligste lille jenta du kan tenke deg i Kina i mars i år. Hun er 1,5 år gammel nå, og det går kjempefint med henne. Og med oss.. hehe..

Snakkes!

Klem fra

Hei igjen..så rart å møte igjen deg fra mange år tilbake. OG særdeles hyggelig med barn, ikke sant. Vi storkoser oss med vår sønn, selv om det har vært mye sykhus gjennom disse årene. Men absolutt...det går fremover og vi blir tøffere.

Godt å høre fra deg igjen...har du fulgt med her hele tiden eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116171-noen-som-husker-peli/#findComment-704201
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...