er_det_tilfelle Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 tenkte at jeg skulle prøve meg her, i håp om noen svar på mine tanker og spørsmål. først litt om oss. jeg 35 pen morsom, sjarmerende og mange venner. hun 32 det samme.vi lever i et forhold nesten uten sex og kos. hvorfor? kan årsaken være at hun ble utsatt for en voltekt for 16 år siden, mulig hun ikke slapper av? vi hadde veldig god sex det første året, så det kan vel ikke være det. vi snakker åpent om problemene uten at det hjelper. hun har vært utro flere ganger, alle under påvirkning av alkohol (prøver å tilgi, men ikke lett).det tenner tydelig henne å ha sex med fremmede, på nye steder(har selv fått flere tilbud fra andre, så det står ikke på "draget"). hvorfor ikke bruke denne fantasien/settingen med meg, jeg er med på det meste, bare vi får ting til å fungere. har et barn sammen + to fra hennes tideligere forhold. hvor kan vi evnt. søke hjelp? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116187-for-lite-av-alt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei. Var det du som skrev innlegget tidligere med store bokstaver? Lettere å lese nå.. Jeg synes så absolutt dere må få ordnet opp i forholdet. Kanskje hun skulle få time hos psykolog så hun får snakket om det som skjedde den gangen? Dere kan dessuten ikke ha et forhold der du ikke kan stole på henne. Om dere søker familierådgivning kan dere nok få det bedre, men synd hun har vært utro. Da vil du jo alltid være utrygg på om det vil skje igjen. Høres ut som kona di har problemer, og hun må få ordnet opp i dem. Og du har det jo ikke godt når hun holder på slik. Jeg mener altså hun bør kontakte psykolog, samt dere burde nok få familierådgivning. Hun trenger helt klart hjelp, og skal dere fungere som en familie sammen kan ikke tingene fortsette som de er nå! Hun ødelegger bare for seg selv og resten av familien (deg). Jeg synes det er fint du søker råd, og jeg håper dere ordner opp snarest! Ønsker deg alt godt, og lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116187-for-lite-av-alt/#findComment-698087 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei. Var det du som skrev innlegget tidligere med store bokstaver? Lettere å lese nå.. Jeg synes så absolutt dere må få ordnet opp i forholdet. Kanskje hun skulle få time hos psykolog så hun får snakket om det som skjedde den gangen? Dere kan dessuten ikke ha et forhold der du ikke kan stole på henne. Om dere søker familierådgivning kan dere nok få det bedre, men synd hun har vært utro. Da vil du jo alltid være utrygg på om det vil skje igjen. Høres ut som kona di har problemer, og hun må få ordnet opp i dem. Og du har det jo ikke godt når hun holder på slik. Jeg mener altså hun bør kontakte psykolog, samt dere burde nok få familierådgivning. Hun trenger helt klart hjelp, og skal dere fungere som en familie sammen kan ikke tingene fortsette som de er nå! Hun ødelegger bare for seg selv og resten av familien (deg). Jeg synes det er fint du søker råd, og jeg håper dere ordner opp snarest! Ønsker deg alt godt, og lykke til:) Glemte å nevne at jeg ikke hadde holdt ut om min ektefelle/samboer var utro.. Men det er vanskelig om man elsker noen. Om rådgivning ikke virker, og hun ikke endrer seg, synes jeg du skal forlate henne. Hun kan ikke bruke voldtekten som unnskyldning for utroskap nå, selv om det var en vond opplevelse. Det at hun har vært utro hadde jeg ikke klart å tilgi. Huff, så vanskelig. Har egentlig lyst til å si du bør forlate henne, men det er nok best å prøve rådgivning først. Siden dere også har barn. Men er ikke sikker... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116187-for-lite-av-alt/#findComment-698093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.