Gjest barelurerlittegranne Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Vi har kontakt så og si daglig, vi mailer flere ganger i uka, siste året har vi nok utvekslet flere enn 100.000 ord, hvis det sier deg noe, vi har sendt flere enn 1000 tekstemldinger siste året, vi har møttes på ugenerte steder mange ganger. Hun er utrolig god mot meg! Og jeg har sagt henne i bøtter og spann at jeg er forferdelig glad i henne. Hun har gjengjeldt med å si dette én gang, og jeg vet hvorfor hun begrenser seg, det er ikke det.. Hun har bare fått noen gode klemmer av meg. Hun har tatt imot. Men.. ER HUN LITT MERE ENN GLAD I MEG. Jeg er vel den type mann som lett får kontakt med folk, hmm.. Men jenter, si litt hva dere tror, selv om opplysningene er begrensede? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelur Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Tror nok hun er interisert ja,ellers hadde hun vel ikke se sms og datet deg så lenge.Kanskje hun venter på at noe mer skal skje. Hun kan være sjenert,og ventpå at du skal ta iniativet?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-698230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barelurerlittegranne Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Tror nok hun er interisert ja,ellers hadde hun vel ikke se sms og datet deg så lenge.Kanskje hun venter på at noe mer skal skje. Hun kan være sjenert,og ventpå at du skal ta iniativet?! At hun er sjenert, er ganske riktig. Ikke sånn å forstå at hun ikke tør ta kontakt med folk, neida, hun er blid og sosial som bare det og har et vidunderlig smil. Men hun har sagt til meg flere enn en gang at hun er sjenert, ja. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-698269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
1234567 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Du må ta initiativ hvis du vil noe videre med henne! Jeg har lenge vært i jenta sin situasjon. Jeg er sjenert, og usikker på han. Vi prater, sender mailer, sms, koser oss, stirrer hverandre varmt i øynene. Men det skjer ikke noe mer.¨ Noen må tørre å gå videre. Jeg er i ferd med å trekke meg bort fordi dette sliter,. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-698613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barelurerelittegrannemere Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Du må ta initiativ hvis du vil noe videre med henne! Jeg har lenge vært i jenta sin situasjon. Jeg er sjenert, og usikker på han. Vi prater, sender mailer, sms, koser oss, stirrer hverandre varmt i øynene. Men det skjer ikke noe mer.¨ Noen må tørre å gå videre. Jeg er i ferd med å trekke meg bort fordi dette sliter,. Lykke til! Hei 1234567 Hva ville gledet deg mest? Noen må tørre å gå videre, var det ikke det du sa? Prøv deg på ..et rollespill eller noe. Dvs. hva ville fått hjertet ditt til å hoppe? For jeg er jo enig med deg at dette ikke holder, men for min del er det ikke det at jeg ikke tør - egentlig. Dette er nok litt vanskeligere enn som så, men MIN kjærlighet er sterk som døden, ja, jeg skulle hoppet i døden i hennes sted - om det var alternativet, forstå meg rett. Jeg elsker henne forferdelig høyt, og selv om jeg aldri har sagt det, vet hun det innerst inne, for jeg har sagt så mye annet som ligger i samme lei. Du for din del bør vel spørre: Vil du ha meg? (Vil du ha meg for evig og alltid? Glad hvis du kan forsøke å hjelpe meg, kanskje det kan gi meg en ide..? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-698673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
1234567 Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hei 1234567 Hva ville gledet deg mest? Noen må tørre å gå videre, var det ikke det du sa? Prøv deg på ..et rollespill eller noe. Dvs. hva ville fått hjertet ditt til å hoppe? For jeg er jo enig med deg at dette ikke holder, men for min del er det ikke det at jeg ikke tør - egentlig. Dette er nok litt vanskeligere enn som så, men MIN kjærlighet er sterk som døden, ja, jeg skulle hoppet i døden i hennes sted - om det var alternativet, forstå meg rett. Jeg elsker henne forferdelig høyt, og selv om jeg aldri har sagt det, vet hun det innerst inne, for jeg har sagt så mye annet som ligger i samme lei. Du for din del bør vel spørre: Vil du ha meg? (Vil du ha meg for evig og alltid? Glad hvis du kan forsøke å hjelpe meg, kanskje det kan gi meg en ide..? Hvis jeg prøver å sette meg inn i hennes sted, så tror jeg at hun kanskje er redd i tillegg til å være sjenert. Redd for følelsene sine, redd for å satse. Dess sterkere følelser, dess mer redsel. Hjertet mitt hopper hver gang det piper i mobilen, så den er jo grei. Men noe utover det; Inviter henne med på en tur i naturen, bare dere to, prat, stopp opp, finn dere en lun plass. Det får hjertet mitt også til å hoppe. Tanken på det iallefall. Sammen klarer vi det kanskje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-699062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
1234567 Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 At hun er sjenert, er ganske riktig. Ikke sånn å forstå at hun ikke tør ta kontakt med folk, neida, hun er blid og sosial som bare det og har et vidunderlig smil. Men hun har sagt til meg flere enn en gang at hun er sjenert, ja. Et lite hint til deg og andre menn. Vi jenter har en tendens til å tenke og tolke ting/signaler, nesten ihjel. De fleste signaler kan tolkes i alle retninger alt etter dagsformen. Jeg er sikker på at hun vil ha klarere signaler fra deg, og er du smart prater du med henne om hvordan du føler. Det er ikke sikkert at hun har sammen opplevelse av situasjonen som du har. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-699200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barelurtelittegranne Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Et lite hint til deg og andre menn. Vi jenter har en tendens til å tenke og tolke ting/signaler, nesten ihjel. De fleste signaler kan tolkes i alle retninger alt etter dagsformen. Jeg er sikker på at hun vil ha klarere signaler fra deg, og er du smart prater du med henne om hvordan du føler. Det er ikke sikkert at hun har sammen opplevelse av situasjonen som du har. For det første, ditt tips om en tur i naturen og en lun plass - den har vi allerede funnet, og vi møtes der til uken.. igjen! Dernest sier du noe om redsel og det og være sjenert. Jeg tror faktisk du treffer spikeren her også jeg, redselen for egne følelser ligger nok bak det som holdes igjen - håper jeg da! For den kan også være som du antyder, nemlig at hun ikke opplever forholdet på samme måten. Men at denne dama nå kjenner meg rimelig godt, er i hvert fall brennsikkert. Men i samtaler vi har hatt bekrefter hun at hun prøver å holde en viss følelsesmessig avstand, selv om hun forstår meg - Det du sa om at hjertet hopper når mobilen piper eller durer stemmer også, for det har hun også sagt, at hun gleder seg til å lese på mailer og sms-er. Og selv om jeg mange ganger har gått over streken i min iver, fortsetter hun å glede seg - og holder kontakten, smilene, varmen. Hu er god hu!! Skulle nesten trodd 1234567 kjente henne, men det gjør du ikke. Hun har vært busy i 15 timer i døgnet i flere døgn i strekk, geskjeftig dame også.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-699234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
1234567 Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Lurte et øyeblikk på om jeg var henne og du han.....Da hadde jo det ikke vært noe problem lenger....smiler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-699263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurerlittegranne Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Lurte et øyeblikk på om jeg var henne og du han.....Da hadde jo det ikke vært noe problem lenger....smiler. men si litt mere da. 1234567, for du sa så mye fint. Får jeg henne ikke, er ikke mitt liv noe mere verdt. Jeg lengter meg syk. hun har gjort meg så mye godt, og jeg elsker henne!! Hvorfor er hun så usannsynlig god mot meg når hun ikke må? Hun takker sånn for akt hun får - ikke dyre gaver, men små oppmuntringer!: 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-699266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
1234567 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 men si litt mere da. 1234567, for du sa så mye fint. Får jeg henne ikke, er ikke mitt liv noe mere verdt. Jeg lengter meg syk. hun har gjort meg så mye godt, og jeg elsker henne!! Hvorfor er hun så usannsynlig god mot meg når hun ikke må? Hun takker sånn for akt hun får - ikke dyre gaver, men små oppmuntringer!: Hun gjør nok ikke noe fordi hun må....Hun gjør det helt sikkert fordi hun er like glad i deg som du er i henne. Hvis ikke hadde hun bakket ut for lenge siden. Ingen som gidder å sende mailer, sms og treffes hvis ikke det er sterke følelser i bildet. Kanskje hun har brent seg en gang tidligere og vil stole 100 % på deg før hun gir seg over. Kanskje hun vil få gamle ting ut av kroppen før hun begynner på nytt. Bare vær tilliten hennes verdig. Hun elsker nok deg også. Stå på og snakk med henne om dere, framtiden og få henne til å smile til deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-699270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barelurtelittegranne Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hun gjør nok ikke noe fordi hun må....Hun gjør det helt sikkert fordi hun er like glad i deg som du er i henne. Hvis ikke hadde hun bakket ut for lenge siden. Ingen som gidder å sende mailer, sms og treffes hvis ikke det er sterke følelser i bildet. Kanskje hun har brent seg en gang tidligere og vil stole 100 % på deg før hun gir seg over. Kanskje hun vil få gamle ting ut av kroppen før hun begynner på nytt. Bare vær tilliten hennes verdig. Hun elsker nok deg også. Stå på og snakk med henne om dere, framtiden og få henne til å smile til deg. Svaret ditt varmet og oppmuntret, så takk skal du ha! Du traff der også, du veit du. Hun har brent seg før. Og har ymtet ved et par anledninger tanker om at jeg skal slutte å være glad i henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-699276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
1234567 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Svaret ditt varmet og oppmuntret, så takk skal du ha! Du traff der også, du veit du. Hun har brent seg før. Og har ymtet ved et par anledninger tanker om at jeg skal slutte å være glad i henne. Siden dere er så nærme hverandre, ville jeg spurt henne om hun ville satse på deg. Kanskje det er det spørsmålet hun venter på. Får du negativt svar, bør du kanskje gå en tur i tenkeboksen.. Da er det mulig hun våkner for fullt. Jeg er vanvittig glad i og forelsket i han min, kunne tatt ned månen til han. Men jeg blir ødelagt hvis jeg skal fortsett slik jeg gjør nå. Går det ikke må man bare kjempe seg videre...... Stå på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-699795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barelurtelittegranne Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Siden dere er så nærme hverandre, ville jeg spurt henne om hun ville satse på deg. Kanskje det er det spørsmålet hun venter på. Får du negativt svar, bør du kanskje gå en tur i tenkeboksen.. Da er det mulig hun våkner for fullt. Jeg er vanvittig glad i og forelsket i han min, kunne tatt ned månen til han. Men jeg blir ødelagt hvis jeg skal fortsett slik jeg gjør nå. Går det ikke må man bare kjempe seg videre...... Stå på. Takk skal du ha, dette var nyttig! Skal se om jeg tør da.. Hun har tålt det meste, og har jeg gått litt langt og bedt om tilgivelse, har hun tilgitt gang på gang - og er like vidunderlig! Har kjempekontakt - men jeg er et anstendig og forsiktig menneske (hvordan skal jeg si det uten at det virker dumt, at jeg er skikkelig..?) og det er hun også. Kan tenke meg å antyde noe i denne retningen som du foreslår, og se hvor det bærer - en gang må jeg jo komme dit. Takk for at du har brydd deg!! Håper du får napp før han du elsker lar muligheten gå fra seg, kanskje ikke han skjønner det og klarer å uttrykke det du ønsker han skal si? Bare nyter ditt nærvær, men så glipper det - uten han vil det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-699885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barelurtelittegranne Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Et lite hint til deg og andre menn. Vi jenter har en tendens til å tenke og tolke ting/signaler, nesten ihjel. De fleste signaler kan tolkes i alle retninger alt etter dagsformen. Jeg er sikker på at hun vil ha klarere signaler fra deg, og er du smart prater du med henne om hvordan du føler. Det er ikke sikkert at hun har sammen opplevelse av situasjonen som du har. Ja, 1234567, nå har vi vært i 3 timer på vår lune plass i skogen. Mens jeg satt og snakket stille og rolig med henne, bryter jeg meg selv plutselig av, gråten tar meg, og jeg sier: Jeg er så forferdelig glad i deg, og det er igrunnen litt vondt..! Jeg tar meg kraftig sammen og klarer å hente meg inn..! Det blir litt pinlig for henne, selvsagt. Fikk sagt mye idag, men direkte å fronte henne om fremtiden, klarte jeg ikke nå heller. Da vi gikk etter hverandre bortover stien, var hun plutselig ganske så veldig nær meg (10-15 cm!!, ja, og jeg kunne ikke annet enn å klemme henne - godt og varsomt - og - ikke for lenge! Men hun gir ikke motstand, nei, nei, og jeg kommenterte det bortover stien.. Hun holdt på å si noe, men beit det i seg. Hun kan være så direkte med meg som hun bare vil, og jeg tror faktisk hun kjenner meg bedre enn noen - og jeg henne. Merker at jeg kan stole 100% på henne. Da mener jeg hundre prosent. Ikke tror, men vet, fått det bekreftet på forskjellige måter. Idag sa hun også det jeg hele tiden har trodd, at hun demper aktivt ned på sine følelser. Vi satt pent og pyntelig fra hverandre på et liggeunderlag, for det regnet på østlandet idag, ikke sant. Mobilen la jeg igjen i bilen, og var jeg oppring drøssevis av ganger. Hjemme spurte de hvor jeg hadde vært, og det var ikke noe vanskelig å svare på - i skogen. Går ofte der, jeg. Men 3 timer er jo lenge, men ikke lenge nok til å bli etterlyst.. Vi to har forøvrig sendt 30 sms-er frem og tilbake idag, bare så det er sagt!! Hun har lest mine mailer, sa hun, på formiddagen, men kunne ikke svare.. har en del hensyn å ta, både på jobb og der hun bor. Hun er det beste som har hendt meg i livet. Hun treffer aldri en mann som har elsket henne så høyt. ALDRI!! Hvordan kan jeg si det? Jo, det kunne jeg godt utdype, og du ville faktisk trodd meg!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-702027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
1234567 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Ja, 1234567, nå har vi vært i 3 timer på vår lune plass i skogen. Mens jeg satt og snakket stille og rolig med henne, bryter jeg meg selv plutselig av, gråten tar meg, og jeg sier: Jeg er så forferdelig glad i deg, og det er igrunnen litt vondt..! Jeg tar meg kraftig sammen og klarer å hente meg inn..! Det blir litt pinlig for henne, selvsagt. Fikk sagt mye idag, men direkte å fronte henne om fremtiden, klarte jeg ikke nå heller. Da vi gikk etter hverandre bortover stien, var hun plutselig ganske så veldig nær meg (10-15 cm!!, ja, og jeg kunne ikke annet enn å klemme henne - godt og varsomt - og - ikke for lenge! Men hun gir ikke motstand, nei, nei, og jeg kommenterte det bortover stien.. Hun holdt på å si noe, men beit det i seg. Hun kan være så direkte med meg som hun bare vil, og jeg tror faktisk hun kjenner meg bedre enn noen - og jeg henne. Merker at jeg kan stole 100% på henne. Da mener jeg hundre prosent. Ikke tror, men vet, fått det bekreftet på forskjellige måter. Idag sa hun også det jeg hele tiden har trodd, at hun demper aktivt ned på sine følelser. Vi satt pent og pyntelig fra hverandre på et liggeunderlag, for det regnet på østlandet idag, ikke sant. Mobilen la jeg igjen i bilen, og var jeg oppring drøssevis av ganger. Hjemme spurte de hvor jeg hadde vært, og det var ikke noe vanskelig å svare på - i skogen. Går ofte der, jeg. Men 3 timer er jo lenge, men ikke lenge nok til å bli etterlyst.. Vi to har forøvrig sendt 30 sms-er frem og tilbake idag, bare så det er sagt!! Hun har lest mine mailer, sa hun, på formiddagen, men kunne ikke svare.. har en del hensyn å ta, både på jobb og der hun bor. Hun er det beste som har hendt meg i livet. Hun treffer aldri en mann som har elsket henne så høyt. ALDRI!! Hvordan kan jeg si det? Jo, det kunne jeg godt utdype, og du ville faktisk trodd meg!! Hørtes svært romantisk ut. Du er heldig som har henne, og hun ville ALDRI vært med deg slik hvis hun ikke innerst inne ville noe mer med deg videre. Men jeg har fått en følelse av at en av dere er opptatt i et annet forhold. Riktig? Hvis dere begge er fri og frank, ville jeg vært tålmodig å satset alt på å få henne. Dere har tydeligvis sterke følelser for hverandre. Jeg har tapt min elskede, tror jeg da. Vi hadde en lang og god samtale hvor jeg sa til ham at jeg var Glad i han. Han fikk tydeligvis litt panikk. Jeg forklarte at jeg det var en kameratslig vending. Men samtidig ble jeg så skuffet at jeg sa til han at jeg ikke orket dette mer. Følelsene mine er alt for sterke til at vi bare kan være venner. Da vi gikk fra hverandre, jeg med tårer i øynene, sa han at jeg ikke måtte utelukke at vi sees. Håpet kom tilbake, men jeg orker ikke mer av dette. Jeg sa til han at jeg ville bryte all kontakt med han inntil følelsene mine var ut av systemet. Han såg på meg med det kjærlige smilet sitt, og jeg tror ikke han trodde meg. Men jeg må bare være sterk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-702306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
1234567 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Ja, 1234567, nå har vi vært i 3 timer på vår lune plass i skogen. Mens jeg satt og snakket stille og rolig med henne, bryter jeg meg selv plutselig av, gråten tar meg, og jeg sier: Jeg er så forferdelig glad i deg, og det er igrunnen litt vondt..! Jeg tar meg kraftig sammen og klarer å hente meg inn..! Det blir litt pinlig for henne, selvsagt. Fikk sagt mye idag, men direkte å fronte henne om fremtiden, klarte jeg ikke nå heller. Da vi gikk etter hverandre bortover stien, var hun plutselig ganske så veldig nær meg (10-15 cm!!, ja, og jeg kunne ikke annet enn å klemme henne - godt og varsomt - og - ikke for lenge! Men hun gir ikke motstand, nei, nei, og jeg kommenterte det bortover stien.. Hun holdt på å si noe, men beit det i seg. Hun kan være så direkte med meg som hun bare vil, og jeg tror faktisk hun kjenner meg bedre enn noen - og jeg henne. Merker at jeg kan stole 100% på henne. Da mener jeg hundre prosent. Ikke tror, men vet, fått det bekreftet på forskjellige måter. Idag sa hun også det jeg hele tiden har trodd, at hun demper aktivt ned på sine følelser. Vi satt pent og pyntelig fra hverandre på et liggeunderlag, for det regnet på østlandet idag, ikke sant. Mobilen la jeg igjen i bilen, og var jeg oppring drøssevis av ganger. Hjemme spurte de hvor jeg hadde vært, og det var ikke noe vanskelig å svare på - i skogen. Går ofte der, jeg. Men 3 timer er jo lenge, men ikke lenge nok til å bli etterlyst.. Vi to har forøvrig sendt 30 sms-er frem og tilbake idag, bare så det er sagt!! Hun har lest mine mailer, sa hun, på formiddagen, men kunne ikke svare.. har en del hensyn å ta, både på jobb og der hun bor. Hun er det beste som har hendt meg i livet. Hun treffer aldri en mann som har elsket henne så høyt. ALDRI!! Hvordan kan jeg si det? Jo, det kunne jeg godt utdype, og du ville faktisk trodd meg!! Hørtes svært romantisk ut. Du er heldig som har henne, og hun ville ALDRI vært med deg slik hvis hun ikke innerst inne ville noe mer med deg videre. Men jeg har fått en følelse av at en av dere er opptatt i et annet forhold. Riktig? Hvis dere begge er fri og frank, ville jeg vært tålmodig å satset alt på å få henne. Dere har tydeligvis sterke følelser for hverandre. Jeg har tapt min elskede, tror jeg da. Vi hadde en lang og god samtale hvor jeg sa til ham at jeg var Glad i han. Han fikk tydeligvis litt panikk. Jeg forklarte at jeg det var en kameratslig vending. Men samtidig ble jeg så skuffet at jeg sa til han at jeg ikke orket dette mer. Følelsene mine er alt for sterke til at vi bare kan være venner. Da vi gikk fra hverandre, jeg med tårer i øynene, sa han at jeg ikke måtte utelukke at vi sees. Håpet kom tilbake, men jeg orker ikke mer av dette. Jeg sa til han at jeg ville bryte all kontakt med han inntil følelsene mine var ut av systemet. Han såg på meg med det kjærlige smilet sitt, og jeg tror ikke han trodde meg. Men jeg må bare være sterk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-702307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barelurtelittegranne Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hørtes svært romantisk ut. Du er heldig som har henne, og hun ville ALDRI vært med deg slik hvis hun ikke innerst inne ville noe mer med deg videre. Men jeg har fått en følelse av at en av dere er opptatt i et annet forhold. Riktig? Hvis dere begge er fri og frank, ville jeg vært tålmodig å satset alt på å få henne. Dere har tydeligvis sterke følelser for hverandre. Jeg har tapt min elskede, tror jeg da. Vi hadde en lang og god samtale hvor jeg sa til ham at jeg var Glad i han. Han fikk tydeligvis litt panikk. Jeg forklarte at jeg det var en kameratslig vending. Men samtidig ble jeg så skuffet at jeg sa til han at jeg ikke orket dette mer. Følelsene mine er alt for sterke til at vi bare kan være venner. Da vi gikk fra hverandre, jeg med tårer i øynene, sa han at jeg ikke måtte utelukke at vi sees. Håpet kom tilbake, men jeg orker ikke mer av dette. Jeg sa til han at jeg ville bryte all kontakt med han inntil følelsene mine var ut av systemet. Han såg på meg med det kjærlige smilet sitt, og jeg tror ikke han trodde meg. Men jeg må bare være sterk. Tusen takk for du svarte. Ja, det hørtes veldig trist ut.. men vil han IKKE, er det liten vits å fortsette, hvis han ikke kan bli mer konkret. Jeg forstår meg ikke på gutter, sa hun jeg snakker med.. Hun har jo hatt mange "friere" på døra, men en hun ble forelsket i for noen år siden, oppførte seg sånn omtrent som han du har hatt kontakt med. Så forstod hun etterhvert at han egentlig ikke var interessert. Da kom venninna like etter og lurte på hav hun syns om "han". Ja, han .. Hun måtte fortelle hva hun hadde vært igjennom, og at hun hadde hørt om en annen som hadde vært utsatt for den samme nylig. Det er ikke måten å gjøre det på, spør du meg. Joda, vi har det romantisk, samme interesser, smak og har det helt vidunderlig sammen. Det er gjensidig. Jeg er jo gift, har barn, men kona flyttet ut fra soverommet for 2-3 år siden. Ikke pga. snorking eller utroskap, men pga. min håndtering av egne følelser gjennom flere år, at hun har skjønt at jeg ikke har klart å glemme hennes fortid. Jeg har prøvd og prøvd, og i mange år gikk det bra, men personen hun hadde et forhold til har vi i vår sosiale nærhet, han er like bråkjekk i stilen og har oppført seg som en drittsekk sålenge jeg har visst hvem han har vært .. Dette kan jeg ikke utlegge her, men du ville skjønt. Kona har ymtet om skilsmisse, jeg har ikke kommentert det. - Og - hun - er ugift/singel. Du får sikkert en bedre enn ham som du nå forsøker å løse deg fra. Husker en venn av meg, hvor jenta slo opp - som han var veldig glad i. Du får sikkert en mye bedre, sa jeg til ham da! Jeg kunne si det med trygghet, for jeg kjente damas familie..! Det gikk troll i ord, hun han fikk var både åpenbart drømmedama for han.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-702444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelica2 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Tusen takk for du svarte. Ja, det hørtes veldig trist ut.. men vil han IKKE, er det liten vits å fortsette, hvis han ikke kan bli mer konkret. Jeg forstår meg ikke på gutter, sa hun jeg snakker med.. Hun har jo hatt mange "friere" på døra, men en hun ble forelsket i for noen år siden, oppførte seg sånn omtrent som han du har hatt kontakt med. Så forstod hun etterhvert at han egentlig ikke var interessert. Da kom venninna like etter og lurte på hav hun syns om "han". Ja, han .. Hun måtte fortelle hva hun hadde vært igjennom, og at hun hadde hørt om en annen som hadde vært utsatt for den samme nylig. Det er ikke måten å gjøre det på, spør du meg. Joda, vi har det romantisk, samme interesser, smak og har det helt vidunderlig sammen. Det er gjensidig. Jeg er jo gift, har barn, men kona flyttet ut fra soverommet for 2-3 år siden. Ikke pga. snorking eller utroskap, men pga. min håndtering av egne følelser gjennom flere år, at hun har skjønt at jeg ikke har klart å glemme hennes fortid. Jeg har prøvd og prøvd, og i mange år gikk det bra, men personen hun hadde et forhold til har vi i vår sosiale nærhet, han er like bråkjekk i stilen og har oppført seg som en drittsekk sålenge jeg har visst hvem han har vært .. Dette kan jeg ikke utlegge her, men du ville skjønt. Kona har ymtet om skilsmisse, jeg har ikke kommentert det. - Og - hun - er ugift/singel. Du får sikkert en bedre enn ham som du nå forsøker å løse deg fra. Husker en venn av meg, hvor jenta slo opp - som han var veldig glad i. Du får sikkert en mye bedre, sa jeg til ham da! Jeg kunne si det med trygghet, for jeg kjente damas familie..! Det gikk troll i ord, hun han fikk var både åpenbart drømmedama for han.. Kjære barelurtelittegranne... Jeg har lest dette innlegget ditt, og det andre vedr. ditt ekteskap. Jeg forstår at du ikke kan "brette ut alle detaljer" om ditt liv, siden dette er et anonymt forum og skal forbli slik. - Likevel, slik jeg ser det er du i ferd med å bryte ut av et ekteskap hvor du har opplevd at din kone har vært utro med en i din omgangskrets. Det må ha vært forferdelig, og jeg skjønneri kke helt hva du skriver med at "hun har flyttet ut" av ektesengen - er det fordi du har vært sjalu, dere har hatt krangler osv? Eller har dere rett og slett ikke klart å snakke dere gjennom det som har skjedd? Uansett, for din del, forstår jeg veldig godt at du har store vanskeligheter med å tilgi. Utroskap er noe man ikke kan glemme tror jeg, og som ligger der og verker.. Tillit og respekt forsvinner uansett hvordan man måtte ønske å få det tilbake... I løpet av det siste året har du blitt kjent med en ung, søt og vindunderlig venninne. Jeg forstår at det må være godt for deg å oppleve noen som "gir av seg selv", som lytter, og som har så mye godt i seg. Du må selv velge riktig tidspunkt i forhold til å "gå videre i forholdet", men jeg skjønner henne, - at hun holder igjen. Om hun er aldri så forelsket i deg, så er jo du likevel en gift mann. Og det skremmer henne sikkert. Hvis du er så ulykkelig i ditt ekteskap (etter hva jeg leser, finnes det ikke håp), ville jeg satt meg ned og virkelig gjort noe med min egen situasjon. Hvordan du skal løse det rent praktisk mht. hus, barn osv. må du finne ut av. Jeg synes ikke du skal "gi henne - din kone" for mye (økonomisk hjelp), for det er noe du vil angre på ettersom tiden går. vel er det viktig at hun har et ordentlig sted å bo for barnas skyld, men hun er vel såpass at hun kan forsørge seg selv? Det er i såfall ikke ditt ansvar lenger! Når du fått snakket med din kone, gitt beskjed om at du vil skilles, finner du deg en leilighet - du kan jo leie noe i starten til ting har ordnet seg mer? Jeg tror det er mye letter å innlede et nytt forhold, når du har fått ordnet opp med familien din først!! Hun du snakker så varmt om, synes kanskje det er vanskelig å "satse på deg" før hun vet at du gjør noe med din situasjon? Det sier jo litt om at du er handlingskraftig, hvis du tar initiativ til å gjøre livet ditt bedre. Ønsker deg lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-702505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
1234567 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Tusen takk for du svarte. Ja, det hørtes veldig trist ut.. men vil han IKKE, er det liten vits å fortsette, hvis han ikke kan bli mer konkret. Jeg forstår meg ikke på gutter, sa hun jeg snakker med.. Hun har jo hatt mange "friere" på døra, men en hun ble forelsket i for noen år siden, oppførte seg sånn omtrent som han du har hatt kontakt med. Så forstod hun etterhvert at han egentlig ikke var interessert. Da kom venninna like etter og lurte på hav hun syns om "han". Ja, han .. Hun måtte fortelle hva hun hadde vært igjennom, og at hun hadde hørt om en annen som hadde vært utsatt for den samme nylig. Det er ikke måten å gjøre det på, spør du meg. Joda, vi har det romantisk, samme interesser, smak og har det helt vidunderlig sammen. Det er gjensidig. Jeg er jo gift, har barn, men kona flyttet ut fra soverommet for 2-3 år siden. Ikke pga. snorking eller utroskap, men pga. min håndtering av egne følelser gjennom flere år, at hun har skjønt at jeg ikke har klart å glemme hennes fortid. Jeg har prøvd og prøvd, og i mange år gikk det bra, men personen hun hadde et forhold til har vi i vår sosiale nærhet, han er like bråkjekk i stilen og har oppført seg som en drittsekk sålenge jeg har visst hvem han har vært .. Dette kan jeg ikke utlegge her, men du ville skjønt. Kona har ymtet om skilsmisse, jeg har ikke kommentert det. - Og - hun - er ugift/singel. Du får sikkert en bedre enn ham som du nå forsøker å løse deg fra. Husker en venn av meg, hvor jenta slo opp - som han var veldig glad i. Du får sikkert en mye bedre, sa jeg til ham da! Jeg kunne si det med trygghet, for jeg kjente damas familie..! Det gikk troll i ord, hun han fikk var både åpenbart drømmedama for han.. KJære deg. Takk for oppmuntrende ord i situasjon.Akkurat nå føler jeg det slik at jeg aldri mer vil treffe noen som helst. Glemmer ikke det varme blikket hans og hånden som strøk meg trøstende over håret. Han gikk ut av et langt samboerskap for ikke lenge siden. Så jeg håper at han kanskje vil være fri en periode. Mne jeg vet ikke, bare at jeg elsker han. I din situasjon må være enig med Angelica2,. Alt er fornuftig. Du må bryte ut av ekteskapet ditt. For øyeblikket er det tre liv som lider under denne situasjonen. Dere kan ikke ha det slik resten av livet? Hvis du venter på at andre skal ordne opp kan du bare glemme det. Det er du og bare du som kan gjøre livet lettere for dere alle. Ta en beslutning på hva du vil og sett det ut i lvet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116208-er-hun-litt-mere-enn-glad-i-meg/#findComment-702629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.