Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er PCO'er, og etter å ha strevd 2 år, fikk vi time for IVF i høst. I vinter fikk jeg brent eggstokkene, og etter det fikk jeg faktisk noen sykluser. Drev da med temperaturmålinger noen sykluser. Men syklusene ble bare lengre og lengre. Så da ferien sto for døren, sluttet jeg med temping. Jeg var da på dag 45 i syklus og ennå hadde ingenting skjedd. Etter 1 uke på ferie, startet jeg på Primolut for å få mens.

Mensen kom ikke. Jeg skrev innlegg både her og der for å få svar på hva dette kunne være. Nå vet jeg svaret: Jeg er gravid!

Den ene uka uten temping, det var da det skjedde. Nå er jeg så glad for at jeg ventet med Primolut til etter ferien. Hadde jeg begynt 1 uke før ville jeg ikke blitt gravid.

Det er så utrolig bare å se ordet gravid på trykk, og at det handler om meg. Nå krysser jeg fingre og tær for at dette går bra!

Nærmere "siste liten" kan man vel umulig komme. Egentlig skulle jeg telt dager til spraystart jeg nå. :o)

Glad hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116228-mirakelhistorie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...