Bassisten Skrevet 4. desember 2000 Del Skrevet 4. desember 2000 Jeg har lest regelverket og jeg kan lese. Denne sensuren du står for her, finner jeg inkonsekvent og dobbeltmoralsk. Det verste er at du tydeligvis ikke tar kritikken på alvor og ser gjennom hva du har gjort. Du kan jo se på hvor mange innlegg av jenter som har blitt sletta og sammenlikne med gutter. Fallos, har du lagt merke til at det er berre DU som reagerer på denne måten? Du har ikkje fått særleg respons på dine utspel mot webmaster på DOL - er det ikkje då på tide at du slappar litt av og oppfører deg meir som ein gentleman? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/11625-ny-webmaster/page/2/#findComment-58794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallos - igjen Skrevet 4. desember 2000 Del Skrevet 4. desember 2000 Jeg tror Fallos har bestemt seg for å være sur på DOL og webmaster, og bryr seg ikke nevneverdig om Christian Ankers oppfordring om å finne seg et annet nettsted hvis dette ikke passe for ham. Dessuten vil han ikke skjønne at det er forskjell på et alvorlig ment spørsmål stilt av en 14 åring, og hans evige trang til å provosere og være "morsom" på forum for seksualitet. Stakkar, burde jo skjønt at han var litt umoden når han velger et nick som fallos... Jeg skulle nå ønske at man kunne utvise litt bedre skjønn. Jeg er klar over at jeg er alene om mange av mine meninger, men ingen blir profet på sitt hjemsted. Det at jeg er den eneste som klager, er heller ikke riktig. Det er vel heller det at de fleste brukerne her er for unge til være kritiske. Saken er den at jeg har måttet finne meg i en del usakligheter og ufinheter som har fått stå. Da syns jeg det er irriterende at jeg ikke skal få ta litt igjen. Angående det med å finne et annet nettsted. Hvis webmaster kan foreslå et, så gjør det! Men når DOL engang har denne tjenesten tilgjengelig for allmennheten, kan de ikke velge sine brukere. Det er vel heller ikke meninga at det skal være et ekskluderende nettsted for pene vellykede mennesker med, i.flg. webmasters skjønn, politiske korrekte holdninger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/11625-ny-webmaster/page/2/#findComment-58803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullball Skrevet 4. desember 2000 Del Skrevet 4. desember 2000 Jeg skulle nå ønske at man kunne utvise litt bedre skjønn. Jeg er klar over at jeg er alene om mange av mine meninger, men ingen blir profet på sitt hjemsted. Det at jeg er den eneste som klager, er heller ikke riktig. Det er vel heller det at de fleste brukerne her er for unge til være kritiske. Saken er den at jeg har måttet finne meg i en del usakligheter og ufinheter som har fått stå. Da syns jeg det er irriterende at jeg ikke skal få ta litt igjen. Angående det med å finne et annet nettsted. Hvis webmaster kan foreslå et, så gjør det! Men når DOL engang har denne tjenesten tilgjengelig for allmennheten, kan de ikke velge sine brukere. Det er vel heller ikke meninga at det skal være et ekskluderende nettsted for pene vellykede mennesker med, i.flg. webmasters skjønn, politiske korrekte holdninger. Nettstedet kan ikke velge sine brukere, men som bruker kan du velge ditt nettsted. Om du blir utsatt for usakligheter og misliker det så får du heller be Webmaster om å slette det. Det er jo det de er der for. Om brukerne er for unge til å være kritiske er din påstand. Jeg mener at vi som brukere må akseptere tjenesten i hovedtrekk som den er, og har man konkrete forslag, ideer osv, så blir det normalt sett godt mottatt av Webmaster. For meg virker det som om du har hengt deg opp i webmaster, og forventer at du skal ha lov til å komme med "morsomme" innlegg til stadighet. Det er DU som har satt deg til dommer over hva som er rett og galt, når du ikke tåler at dine "morsomheter" blir slettet, og blir sur fordi Berthold Grünfeldt gir en 14 åring et seriøst og ordentlig svar på spørsmål om sex. Du har vel ikke noe "krav" på et forum der du skal få utfolde deg som du vil? Derfor har vel heller ikke webmaster eller Anker noen plikt til å henvise deg til andre nettsteder. Har du medisinske eller psykologiske problem, så kanskje du skulle oppsøke lege, og er du bare ute etter å kverulere, så finnes det da drøssevis med nettsteder for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/11625-ny-webmaster/page/2/#findComment-58809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.