Gå til innhold

Godt forhold til xmann - hvor vanlig?

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Sitter her og lurer på om jeg er enten veldig heldig eller veldig unormal eller begge deler. Har nemlig et utmerket godt forhold til min xmann. Vi har bodd fra hverandre i et år og har ett barn sammen som bor hos meg.

Vi samarbeider godt om samværsordningen, økonomi og slikt. Vi kan dessuten invitere hverandre på middag og ha det hyggelig sammen. Han hjelper meg med praktiske ting, jeg hjelper han med litt husarbeid innimellom. Hvordan har dere det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116253-godt-forhold-til-xmann-hvor-vanlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clue1365380406

Jeg har det likedan med min eks. Vi er gode venner, gjør ting sammen med barna, feier jul sammen, har en god tone oss imellom osv.

Det er godt for barna at det er slik.

Jeg har et flott forhold til min eks-mann. Vi kan drikke kaffe sammen, gå ut og spise sammen med ungene, ta en tlf for å høre hvordan det går med hverandre og ungene.

Dette selv om jeg har giftet meg på nytt i sommer.

Han er et fint menneske, men vi passer bedre som venner enn som kjærester av mange grunner.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...