Gå til innhold

usedvanelig lettet

Anbefalte innlegg

Gjest julelyset i meg selv

Huff, det har vært en steinhard høst, men nå ser det ut til at alt letter.

Jeg har egentlig sett det lenge at det bærer mot skilsmisse for meg og ektemannen.

Jeg har hatt en steinhard periode bak meg, med masse gråt og tunge stunder.

Nå i dag føler jeg meg bedre, enn på svært lang tid. Jeg har grått hele helga, over tapet, og føler endelig at jeg begynner å bli ferdig. Det er en god følelse, å kjenne at jeg begynner å bli meg selv igjen. Det er en god følelse, og vil bare si til de som sliter på disse sidene, at det hjelper å glede seg til jul, selv en jul alene. Det er bedre, og man får en lysere tilværelse av å ta et oppgjør innimellom.

Håper dette kan hjelpe noen som sliter fælt om dagen, ikke hal det ut, ingen fortjener å sitte å plage seg selv over lengere tid. Man blir bare rotete i hode, får konsentrasjonsproblemer, etc, etc.

Ta dere til rette, det går ann å begynne på nytt.

Kos dere, og ta ansvaret tilbake, umulige forventninger er det bare tull å ha for mange av.

God jul!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11640-usedvanelig-lettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!

Skal du være alene i jula? Et år barna mine var hos faren i jula, vurderte jeg å melde meg som frivillig på et "suppekjøkken"... Resten av familien protesterte, så det ble ikke noe av.

Noe å tenke på for deg?

Klem

Hvis du bor i Oslo så trenger Bymisjonen hjelpere til sin 'lys i mørket' aksjon.

Det er mulig det ikke er plass til flere hjelpere i år (det er så nære i tid) men jeg opplevde det som en svært så meningsfull jul.

Det er ikke et offer, men en fin opplevelse samtidig som du hjelper noen medmennesker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11640-usedvanelig-lettet/#findComment-58691
Del på andre sider

Gjest julelyset i meg selv

Lykke til!

Skal du være alene i jula? Et år barna mine var hos faren i jula, vurderte jeg å melde meg som frivillig på et "suppekjøkken"... Resten av familien protesterte, så det ble ikke noe av.

Noe å tenke på for deg?

Klem

Ja, jeg kunne kanskje bruke julaften til å hjelpe noen/gjøre noe fornuftig.

Skal tenke over det, og finne noe som passer her på mitt hjemsted.

Jeg regner med at alle mine venner er opptatte den dagen (pussig det der), så hvis ingenting finnes, skal jeg kjøpe meg noen nye CD'er, sitte hjemme og kose meg? Jeg vet om noen jeg kunne tenke meg.

Den der La meg gi deg en hånd - med han Hans Inge Fagerheim, er det ingen vits i å spille nå lenger. Jeg tror kanskje jeg må ha noe med litt fart i !

Takk for fine sider. Det er et fint forum, for oss som ikke har mulighet for å kanalisere sine frustrasjoner på annen måte.

Med en jobb som avdelingsleder og 45 ansatte, har man ikke muligheten til å miste fatningen. Men det er litt tungt innimellom å være den som alltid må bistå andre med sine problemer, derfor er det godt at noen tilbyr denne formen for hjelp. All hjelp er god hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11640-usedvanelig-lettet/#findComment-58728
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...