Bianca6 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hei! Jeg er en jente på 21 år som sluttet med p-piller i januar. Siden den gang har jeg hatt mensen 4 ganger. Hadde mye problemer med magen i februar. Mensen kom 3 uker for sent og magen var skikkelig oppblåst og veldig vond. Noen ganger hadde jeg til og med problemer med å gå. De gangene jeg har hatt mensen etter det har jeg hatt skikkelige menssmerter 2 uker før mensen kommer. Men når jeg har mensen har jeg ikke menssmerter. Var hos legen i februar og fikk påvist celleforandringer i underlivet og fikk beskjed om å komme tilbake for en ny undersøkelse i mai. Det gjorde jeg og fikk påvist cyster på eggstokken. så gikk det igjen 75 dager og ingen mens i sikte. Da fikk jeg Primolut av legen for å jukse frem en mens. Fikk mens etter denne primolutkuren 7. juli, men valgte å gå til en spesialist for å være sikker. 30. juli var jeg hos han og da sa han at det hadde gått hull på cysten og at underlivet mitt så veldig bra ut. Han sa også at jeg kunne vente meg mens snart. Snart? Hva er snart? Nå er det nesten 3 uker siden jeg var hos han og jeg har hatt skikkelige menssmerter siste uken. Er småkvalm, trøtt og lei hele greiene. Får ikke tak i legen jeg var hos for han er aldri inne, og det er visst ingen andre der inne som kan svare meg heller... Får vel kanskje tilføye at jeg tok en graviditetstest for 2 dager siden, men den viste negativt. Jeg går helt i surr her nå. Betalte ganske mye for denne legen uten at jeg egentlig fikk noe ordentlig svar. Derfor håper jeg og krysser fingre og tær på at det kanskje noen som har vært i eller kjenner til min situasjon og kan være så snill og svare meg på hva som egentlig foregår? Begynner å bli passe oppgitt :-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116501-hvor-blir-det-av-mensen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.