Gå til innhold

Farge på fittesaften

Anbefalte innlegg

Gjest typeline

Skal fittesaften være blank alltid? Min er ofte litt hvitaktig, og nå begynner jeg å lure på om jeg er unormal. Kjæresten min spurte nemlig her en dag om den ikke burde være blank... Syntes det var pinlig og følte for å gjemme meg. Det må jo bety at han aldri har vært borti noe sånt før med sine exer, og kanksje han synes det er ekkelt? Jeg går på p-pillen Yasmin, og er ellers frisk (tror jeg)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116527-farge-p%C3%A5-fittesaften/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Sånn er det med meg og. Du er helt normal - typen din har nok ikke særlig erfaring!!*s*

Du trenger ikke å være flau, han er teit!

Og til den som synes dette var dumt spørsmål: Har du virkelig ALDRI lurt på noe, som andre ser på som en selvfølge???

"han er teit"?

Gjest typeline

Den skal være litt hvit-aktig, kanskje kremgul. Når denne blir spredd utover, som den jo så ofte gjør i løpet av et samleie, så virker den også naturligvis blank. Jeg har aldri opplevd blank saft i alle fall.

TUUUSEN TAKK!! Føler meg mer normal når jeg hørte det, for min er sjelden helt blank

Gjest typeline

Sånn er det med meg og. Du er helt normal - typen din har nok ikke særlig erfaring!!*s*

Du trenger ikke å være flau, han er teit!

Og til den som synes dette var dumt spørsmål: Har du virkelig ALDRI lurt på noe, som andre ser på som en selvfølge???

Tusen takk for svaret og støtten!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...