x-woman Skrevet 18. august 2003 Skrevet 18. august 2003 Hei jeg lurer på om noen kan fortelle meg hvor store sjansene for å bli gravid er med PCOS, og har dere en henvisning til et nettsted hvor jeg kan lese litt om sykdommen hadde det vært fint...... Noen som vet /har erfaring med " metamorin " som skal hjelpe en å gå ned i vekt? Koster det mye? 0 Siter
Albertine Skrevet 18. august 2003 Skrevet 18. august 2003 Sorry, så ikke dette innlegget over før nå..... Jeg er et klassisk tilfelle av PCOS, og har klart å få to vakre barn. Så det er ikke umulig å bli gravid, tvert i mot. Legg om kostholdet, ta metformin, med en viss vektnedgang øker du sjansene enormt. 0 Siter
darma Skrevet 18. august 2003 Skrevet 18. august 2003 Bruk søkefunksjonen her og på andre "lege nettsteder". 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. august 2003 Skrevet 19. august 2003 Om du søker på yahoo eller altavista får du opp mengder med amerikanske PCO sider. Ellers finnes det massevis her i Norge også. Jeg er, som Albertine, en klassisk PCO'er. Overvektig med magefett, hårvekst etter mannlig mønster, uregelmessig menstruasjon osv. Har ikke prøvd Metformin. Men ble lapraskopert i nov. 98. Har siden fått 2 skjønne jenter og en mer stabil menstruasjon. 0 Siter
x-woman Skrevet 19. august 2003 Forfatter Skrevet 19. august 2003 Om du søker på yahoo eller altavista får du opp mengder med amerikanske PCO sider. Ellers finnes det massevis her i Norge også. Jeg er, som Albertine, en klassisk PCO'er. Overvektig med magefett, hårvekst etter mannlig mønster, uregelmessig menstruasjon osv. Har ikke prøvd Metformin. Men ble lapraskopert i nov. 98. Har siden fått 2 skjønne jenter og en mer stabil menstruasjon. Kjempebra for deg at du har lykkes. jeg skal ta å søke litt nå. Takk for tips 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.