Gjest God venninde Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Huff og huff, skal prøve å gjøre det kort. En ex av meg skulle plutselig på en fest der jeg skulle ( etter at han fikk vite at jeg skulle dit ) Han bor langt unna. Han sendte x antall tekstmld på mobilen min der han hitet på det ene og det andre og minnet meg på mye fra tia vår sammen. Jeg ga klar beskjed om at jeg ikke vil være utro mot min samboer. Alle disse mld. + mye om vår tid sammen fortalte jeg til en av mine beste venninder ( som jeg har blitt kjennt med etter at de ble slutt ) Jeg lo av hele greia og fortalte at en av grunnene til at jeg ikke ville noe mere var at han ikke er til å stole på. Well, det som skjer er at han skjønner at han ikke har draget på meg. Da går han for venninda mi... Og hun blir sjarmert og de prates og meldes mye. Hun konfronterer han med hva jeg har fortalt henne om han og han har sikkert mange gode svar han, for han kan å prate for seg og sjarmere kvinner... Han forteller henne ting, hun forteller det videre til meg, jeg vet at mye er løgn og sier som sant er, dette gjelder bl.annet hans nåværende forhold. Han sier at det er slutt, men til meg og andre felles venner har han fortalt at det ikke er det, de har kranglet og er usikkre, men hun skulle få en sjanse til. Jeg har bedt min venninde pent om å holde seg unna han, pga. alt jeg har fortalt henne om mitt forhold til han osv. Hun går jo rett til han med det. Han blir drittsur på meg( noe som ikke gjør meg noe for jeg er jo ikke innteresert i noe grøvre kont. med han ) Men jeg er redd for at mitt vennskap til min venninde går i vasken. Hva synes dere om denne såpeopra'n??? Er det jeg som reagerer veldig, eller burde min venninde ha holdt seg langt unna. Legger til at han også skryter så av at vi hadde så og så mye sex osv... mens hun hører på. Dette blir for dumt synes jeg da, Rotete ble det sikkert, men jeg takker for alle svar her jeg :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116561-min-ex-og-min-venninde/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isoldesmann Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Denne historien har jeg hørt før. Det er jo sagt mye i litteraturen om mannen, at han er en tullebukk av saueslekten f.eks. (Garborg). Prøysen har ei vise hvor han forteller om gutten som danset med den ene og den andre og bedro kjæresten sin. Hun hevnet seg på dansegølvet, ettersom jeg husker, men refrenget er hovedsaken. Her sier prøysen: «Slike er kara, slik ska’ det vara, stol på litteretur..». Den karen, dvs- ex-en, er ganske riktig som du sier, ikke til å stole på. Leser man statistikk i dagspressen, ser man jo at det er nokså mange av disse «kara» til Prøysen. Men heldigvis, du, så er det fortsatt noen du kan stole på..! Ganske mange faktisk, hvis en tenker kvantitativt. Slike folk bør man vrake. Hygg deg med ham, du søte venninne, kos deg gul og blå, forelsk deg i ham, vær hos ham dag og natt, men VIT AT HAN KOMMER TIL Å BEDRA DEG!!! I næringslivet finnes en 80/20-regel. 20% av kundene står for 80% av omsetningen. I overgrepenes verden (spesielt inscest) er det 80% sjanse for gjentagelse hvis denne stygge dritten av en «pappa» har flere jenter. Jeg tar meg den frimodighet å projisere dette på «slike kara». Er man først kommet inn i denne strømmen er den 80% sjanse for at det fortsetter - før eller senere. Jeg har faktisk prøvet ut denne teorien. Og sett at den stemmer, selv om jeg dessverre ikke har hatt mulighet til å forske på det, men det finnes sikkert en del materiale på dette worldwide. Hvis vennina di faller for denne ex-en, som altså prøver seg på deg når du er i et nytt forhold (så «spennende» - men så driiitbarnslig!!), da er ikke hun lenger din venninne. PUNKTUM. Det blir for dumt. Men fortell venninna di for all del: denne mannen er og forblir en bedrager til prostata, fedme eller alderdom gjør ham impotent. OK, jeg bare k.. fleipa med det der med fedme, men sånne typer blir som regel feite når de får noen år på reven, de klarer nemlig ikke å fornekte seg noen ting. Har dere, jenter, ikke sett alle tegningene i ukebladene da, av sure, gamle kjerringer som røsker mannen i armen, mens han snur seg etter et støkke i gata?? ..slike er kara. Huff! sa du! Det sier jeg og. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116561-min-ex-og-min-venninde/#findComment-700861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isoldesmann Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Denne historien har jeg hørt før. Det er jo sagt mye i litteraturen om mannen, at han er en tullebukk av saueslekten f.eks. (Garborg). Prøysen har ei vise hvor han forteller om gutten som danset med den ene og den andre og bedro kjæresten sin. Hun hevnet seg på dansegølvet, ettersom jeg husker, men refrenget er hovedsaken. Her sier prøysen: «Slike er kara, slik ska’ det vara, stol på litteretur..». Den karen, dvs- ex-en, er ganske riktig som du sier, ikke til å stole på. Leser man statistikk i dagspressen, ser man jo at det er nokså mange av disse «kara» til Prøysen. Men heldigvis, du, så er det fortsatt noen du kan stole på..! Ganske mange faktisk, hvis en tenker kvantitativt. Slike folk bør man vrake. Hygg deg med ham, du søte venninne, kos deg gul og blå, forelsk deg i ham, vær hos ham dag og natt, men VIT AT HAN KOMMER TIL Å BEDRA DEG!!! I næringslivet finnes en 80/20-regel. 20% av kundene står for 80% av omsetningen. I overgrepenes verden (spesielt inscest) er det 80% sjanse for gjentagelse hvis denne stygge dritten av en «pappa» har flere yngre jenter. Jeg tar meg den frimodighet å overføre dette på «slike kara». Er man først kommet inn i den slags strøm, er den 80% sjanse for at det fortsetter - før eller senere. Jeg har faktisk «prøvet ut» denne teorien over tid. Og sett at den stemmer, og det finnes sikkert en del forskningsmateriale også på dette (worldwide). Hvis vennina di faller for denne ex-en, som altså prøver seg på deg når du er i et nytt forhold (så «spennende» - men så driiitbarnslig!!), da er ikke hun lenger din venninne. PUNKTUM. Det blir for dumt. Men fortell venninna di for all del: denne mannen er og forblir en bedrager til prostata, fedme eller alderdom gjør ham impotent. OK, jeg bare k.. fleipa med det der med fedme, men sånne typer blir som regel feite når de får noen år på reven, de klarer nemlig ikke å fornekte seg noen ting. Har dere, jenter, ikke sett alle tegningene i ukebladene da, av sure, gamle kjerringer som røsker mannen i armen, mens han snur seg etter et støkke i gata?? ..slike er kara. Huff! sa du! Det sier jeg og. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116561-min-ex-og-min-venninde/#findComment-700866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KappaGamma Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Denne historien har jeg hørt før. Det er jo sagt mye i litteraturen om mannen, at han er en tullebukk av saueslekten f.eks. (Garborg). Prøysen har ei vise hvor han forteller om gutten som danset med den ene og den andre og bedro kjæresten sin. Hun hevnet seg på dansegølvet, ettersom jeg husker, men refrenget er hovedsaken. Her sier prøysen: «Slike er kara, slik ska’ det vara, stol på litteretur..». Den karen, dvs- ex-en, er ganske riktig som du sier, ikke til å stole på. Leser man statistikk i dagspressen, ser man jo at det er nokså mange av disse «kara» til Prøysen. Men heldigvis, du, så er det fortsatt noen du kan stole på..! Ganske mange faktisk, hvis en tenker kvantitativt. Slike folk bør man vrake. Hygg deg med ham, du søte venninne, kos deg gul og blå, forelsk deg i ham, vær hos ham dag og natt, men VIT AT HAN KOMMER TIL Å BEDRA DEG!!! I næringslivet finnes en 80/20-regel. 20% av kundene står for 80% av omsetningen. I overgrepenes verden (spesielt inscest) er det 80% sjanse for gjentagelse hvis denne stygge dritten av en «pappa» har flere yngre jenter. Jeg tar meg den frimodighet å overføre dette på «slike kara». Er man først kommet inn i den slags strøm, er den 80% sjanse for at det fortsetter - før eller senere. Jeg har faktisk «prøvet ut» denne teorien over tid. Og sett at den stemmer, og det finnes sikkert en del forskningsmateriale også på dette (worldwide). Hvis vennina di faller for denne ex-en, som altså prøver seg på deg når du er i et nytt forhold (så «spennende» - men så driiitbarnslig!!), da er ikke hun lenger din venninne. PUNKTUM. Det blir for dumt. Men fortell venninna di for all del: denne mannen er og forblir en bedrager til prostata, fedme eller alderdom gjør ham impotent. OK, jeg bare k.. fleipa med det der med fedme, men sånne typer blir som regel feite når de får noen år på reven, de klarer nemlig ikke å fornekte seg noen ting. Har dere, jenter, ikke sett alle tegningene i ukebladene da, av sure, gamle kjerringer som røsker mannen i armen, mens han snur seg etter et støkke i gata?? ..slike er kara. Huff! sa du! Det sier jeg og. Jøss Ja det fårn si... Du gir meg litt håp du:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116561-min-ex-og-min-venninde/#findComment-701081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KappaGamma Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Slike venninner trenger du ikke. Er hun ikke voksen nok og har nok respekt til å holde seg unna han, så har hun vel ikke deg å krype tilbake til når hun finner ut hvordan han er! vel og merke hvis du ikke har slike tendenser selv:) Da blir det liksom litt feil/hyklerisk å kutte henne ut på et slikt grunnlag... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116561-min-ex-og-min-venninde/#findComment-701085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Ser ikke noe galt i at venninna di er sammen med han, men hun må være voksen nok til å skjønne sine roller og ikke fortelle alt videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116561-min-ex-og-min-venninde/#findComment-701234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isoldesmann Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jøss Ja det fårn si... Du gir meg litt håp du:) Syns bare jeg skreiv litt på skrå ..og som vanlig litt til å misforstå ..her og der!! Ga jeg deg håp, eller mente du det ironisk?? - OK, uansett - du må finne den rette!! Den som finner meg er heldig!! Ha ha, her inne kan jeg si det, for ingen vet hvem jeg er! Men jeg VET at den er heldig! Og at jeg er kresen. Fyttegrisen!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116561-min-ex-og-min-venninde/#findComment-701342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lis@bet Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Si rett ut til henne at om hun har tenkt å bli sammen med din ex, så er det ikke sikkert du orker å ha mer kontakt med henne.. Det hadde ikke jeg gidda, hvertfall..! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116561-min-ex-og-min-venninde/#findComment-702130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KappaGamma Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Syns bare jeg skreiv litt på skrå ..og som vanlig litt til å misforstå ..her og der!! Ga jeg deg håp, eller mente du det ironisk?? - OK, uansett - du må finne den rette!! Den som finner meg er heldig!! Ha ha, her inne kan jeg si det, for ingen vet hvem jeg er! Men jeg VET at den er heldig! Og at jeg er kresen. Fyttegrisen!! Det var ikke ironisk ment nei 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116561-min-ex-og-min-venninde/#findComment-703957 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KappaGamma Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Syns bare jeg skreiv litt på skrå ..og som vanlig litt til å misforstå ..her og der!! Ga jeg deg håp, eller mente du det ironisk?? - OK, uansett - du må finne den rette!! Den som finner meg er heldig!! Ha ha, her inne kan jeg si det, for ingen vet hvem jeg er! Men jeg VET at den er heldig! Og at jeg er kresen. Fyttegrisen!! Det var ikke ironisk ment nei 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116561-min-ex-og-min-venninde/#findComment-703958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.