Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er mye plaget med soppinfeksjon, og må jevnlig bruke canesten/diflucan. Dette er selvfølgelig veldig slitsomt. De siste månedene har jeg vært veldig sår i skjeden, rett innenfor åpningen. Dette går ut over sex-livet mitt, da jeg får veldig vondt ved penetrering. Det skyldes ikke at det er tørt. Har noen peiling på om det finnes en løsning på dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116626-s%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kantarellen

Har du tatt urinprøver hos legen, slik at du er sikker på at det er sopp du er plaget av?

Over en firemåneders periode var jeg også svært plaget med kløe, svie, utflod og ubehag ved samleie. Tok flere canestenkurer, og disse hjalp litt en liten stund, men plagene kom alltid tilbake. Tok også en pillekur og pevarylkur skrevet ut av legen.

Da jeg fikk svar på prøvene hadde jeg ikke tilvekst av gjærsopp likevel. Kjøpte da EcoVag på apoteket med melkesyrebakterier som skal hjelpe til med å opprette naturlig bakterieflora.

Dette hjalp meg veldig, under halvveis i kuren er plagene så og si borte. Kanskje dette kan hjelpe deg og, verdt å prøve.

Lykke til! Vet det du plages med er slitsomt :-/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116626-s%C3%A5r/#findComment-702603
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...