Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er kommet i en vanskelig situasjon.Jeg og mannen min var på fest,kranglet over en filleting.Vi pleier aldri å krangle.Han tente på alle plugger og dyttet meg bakover med all makt han hadde,resultatet er at jeg knekte handleddet,knuste et bein i handleddet og to bein ble skjøvet ut av stilling.Så sitter jeg her da,gipset og sykemeldt.Han er helt knust over hva han har gjort,jeg er skuffet,sint og såret.Han har aldri før lagt hånd på meg.Vi har to barn,har vært sammen i 7 år.Skal jeg tilgi han?Tror ikke det vil skje igjen,men jeg kan jo ikke være sikker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116632-han-skadet-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, dette var leit! Og så sånne skader da!

Hvis det aldri før har vært noen antydning til voldsbruk, og dere har det greit dere imellom, ville jeg tilgitt ham.

Når dere har vært sammen i så mange år og har barn sammen, kjenner dere hverandre godt, og hvis han er den mannen du vil leve sammen med og elsker, ville jeg gitt ham en ny sjanse.

Skjer det en liknende episode en gang til, er det annerledes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116632-han-skadet-meg/#findComment-701375
Del på andre sider

Hvis alt har vært bra fram til nå, så ville jeg prøvd å tilgi ham. Enda så vanskelig jeg skjønner at det må være, jeg hadde vært utrolig frustrert selv i en sånn situasjon.

Dersom du VET med deg selv at dersom noe sånt skjer igjen, så er det nok, så ville jeg fortsatt med ham...

Lykke til, dere har det nok vanskelig begge to nå!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116632-han-skadet-meg/#findComment-701389
Del på andre sider

Uff, dette var leit! Og så sånne skader da!

Hvis det aldri før har vært noen antydning til voldsbruk, og dere har det greit dere imellom, ville jeg tilgitt ham.

Når dere har vært sammen i så mange år og har barn sammen, kjenner dere hverandre godt, og hvis han er den mannen du vil leve sammen med og elsker, ville jeg gitt ham en ny sjanse.

Skjer det en liknende episode en gang til, er det annerledes.

Mitt råd er tilgi han denne gangen MEN gør han det igjen da er det ikke engangs tilfelle men at det kommer til å skje oftere... tro meg har levd med en som slår han startet i det små og det ble værrre og værre (håper ikke dette skremmer deg) men som sagt så kan det bare være denne ene gangen kansje han har hat mye som går å gnager eller som mange sier "glasset fyller seg" kan jo hende det er noe som har gått plaget han lenge... el.l. vel vel håper du finner ut av det men følg Hjertet det er det viktigste.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116632-han-skadet-meg/#findComment-702141
Del på andre sider

Annonse

fantasiløs_1980

Mitt råd er tilgi han denne gangen MEN gør han det igjen da er det ikke engangs tilfelle men at det kommer til å skje oftere... tro meg har levd med en som slår han startet i det små og det ble værrre og værre (håper ikke dette skremmer deg) men som sagt så kan det bare være denne ene gangen kansje han har hat mye som går å gnager eller som mange sier "glasset fyller seg" kan jo hende det er noe som har gått plaget han lenge... el.l. vel vel håper du finner ut av det men følg Hjertet det er det viktigste.

hmm.. må bare spørre deg om noe når du har erfaring fra en slik utvikling..

Når jeg og samboeren krangler, det vil si skikkelig heftige krangler altså! Så har jeg kastet ting på henne i ren refleks av frustrasjon fordi jeg føler at hun fyrer veldig oppunder og det hun sier er i tillegg sårende. Har aldri kastet noe på henne før, men for litt siden kastet jeg en kakepose på henne..

men jeg kan legge til at hun spyttet på meg med drops i kjeften en gang, så kanskje det var derfor jeg gjorde det?

Altså: vi ler av dette etterpå, men saken er.. er det fare for at dette kan utvikle seg?

Siste gangen vi kranglet nå, så tok jeg meg sammen.. jeg hadde såå lyst til å ta det nermeste jeg fant og kaste det på henne, men jeg tok meg sammen og i samme sekund kommer det en mobiltelefon i lufta fra henne.. (en svæær gammal tung jævel) måtte søke dekning omtrent før den traff skulderen min og gikk i gulvet..

Kanskje vi burde skjerpe oss.. hehe.. litt flaut å snakke om dette, men litt dumt om det blir noe værre enn det jeg har fortalt nå iallefall!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116632-han-skadet-meg/#findComment-704040
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...