Gå til innhold

bør jeg "stanse" forelskelsen???

Anbefalte innlegg

Gjest nyah_lita84

jeg har bare et lite problem som jeg ønsker at flest mulig av dere svarer meg på og er ærlige...

jeg er 19 1/2 år, har hatt kontakt med en fyr i snart to år nå.. da vi først ble kjent var jeg enda ilag med eksen min. da hintet han veldig mye om at han var intr. i meg... så mye at det forvirret mine følelser for eksen min... jeg har alltid likt denne fyren siden jeg ble kjent med han... nå tror jeg at jeg er litt forelska i han... noe som blir litt vanskelig... det er det dere skal avgjøre.... han er 26 år... er det alt for gammelt for meg? er han bare intr. i sex? jeg er litt skeptisk selv, men føler ikke at det passer seg å ta det opp med han... vil ikke såre han... ( vi bor et godt stykke fra hverandre og sees ikke ofte...)

takker for alle svar!!! så sett i gang - diskuter!!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116635-b%C3%B8r-jeg-stanse-forelskelsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mener jeg

Det er bare du som kan bestemme.. Jeg var sammen med en gutt som var mange år yngre enn meg.. men vi passet ikke sammen. Du kan vel treffe ham av og til (kino?) og se om han er interessert i noe mer? Ikke bare hopp til køys med ham i alle fall!

Følg magefølelsen din, ikke gjør noe du er usikker på. Om du er usikker på hans intensjoner, forsøk å prate med ham. At han er 26 er av mindre betydning, men av egen erfaring vet jeg at han kanskje er lenger framme i løypa med tanke på jobb, etablering osv. Traff selv en 7 år eldre gutt en stund da jeg var 20. Vi var aldri i et seriøst forhold, men den tiden vi tilbragte sammen fikk meg til å forstå at vi var på to ulike stadier i livet, og at det vanskelig kunne ha fungert mellom oss. Jeg vet jo ingenting om dere, snakker kun av egen erfaring. Håper ting ordner seg! Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...