Gå til innhold

Har du funnet kjæreste på nettet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Clue1365380406

Ja, fant min kjære på denne måten for to år siden, og vi giftet oss i sommer.

Det var full klaff!!!

Var i utgangspunktet ikke ute etter en ny mann, og traff endel koselige mennesker, men også endel som jeg ikke ville ha mer med å gjøre. Ikke fordi de var ekle, men fordi de var for forskjellige fra meg. Da jeg møtte han jeg er gift med, fant vi tonen med en gang, og ble fort et par.

Kjenner også flere som har prøvd dette med og uten hell i kjærlighet, men som ihvertfall har utvidet vennekretsen endel.

Gjest kjæreste

Ja, fant min kjære på denne måten for to år siden, og vi giftet oss i sommer.

Det var full klaff!!!

Var i utgangspunktet ikke ute etter en ny mann, og traff endel koselige mennesker, men også endel som jeg ikke ville ha mer med å gjøre. Ikke fordi de var ekle, men fordi de var for forskjellige fra meg. Da jeg møtte han jeg er gift med, fant vi tonen med en gang, og ble fort et par.

Kjenner også flere som har prøvd dette med og uten hell i kjærlighet, men som ihvertfall har utvidet vennekretsen endel.

Gratulerer! Måtte lykke følge dere med på ferden.

Hei.

Var ikke ute etter noe forhold, men savnet å skravle litt på kveldene.

Gikk inn på en chattekanal og traff ganske kjapt en jeg likte å prate med.

Vi møttes etterhvert og ble et par.

Det er nå halvannet år siden :)

Vi er vel egentlig mere venner pr.d.d, men det er vel forde vi er en del forskjellige.

Gutten/mannen er utrolig snill, et virkelig godt menneske...og han fridde for et par måneder siden :)

Hilsen...

Annonse

Gjest kjæreste

Hei.

Var ikke ute etter noe forhold, men savnet å skravle litt på kveldene.

Gikk inn på en chattekanal og traff ganske kjapt en jeg likte å prate med.

Vi møttes etterhvert og ble et par.

Det er nå halvannet år siden :)

Vi er vel egentlig mere venner pr.d.d, men det er vel forde vi er en del forskjellige.

Gutten/mannen er utrolig snill, et virkelig godt menneske...og han fridde for et par måneder siden :)

Hilsen...

Fridde han? Men dere er jo mere venner skriver du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...