Gå til innhold

Har du funnet kjæreste på nettet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg traff min samboer på nettet.

Satt en dag og diskuterte inne på et norsk chatterom på Yahoo, og min samboer var ivrig med i diskusjonen.

Det ble til at jeg chattet der og etterhvert fikk jeg bedre kontakt med ham.

Etter noen mnd ble jeg invitert med i hans 40års dag, og siden det har det vært oss to, så det er fullt mulig å treffe kjærligheten på nett,men hold øynene åpne for sikkerhets skyld, det er mange luringer der ute ;)

Gjest kjæreste

Ja jeg traff min samboer på nettet.

Satt en dag og diskuterte inne på et norsk chatterom på Yahoo, og min samboer var ivrig med i diskusjonen.

Det ble til at jeg chattet der og etterhvert fikk jeg bedre kontakt med ham.

Etter noen mnd ble jeg invitert med i hans 40års dag, og siden det har det vært oss to, så det er fullt mulig å treffe kjærligheten på nett,men hold øynene åpne for sikkerhets skyld, det er mange luringer der ute ;)

Hvordan oppdager man luringene? Kjennetegn?

Gjest ikke undertegnet

Hvordan oppdager man luringene? Kjennetegn?

Det var ikke jeg som skrev det svaret du har fått ovenfor, men jeg har forsøkt dette med å "finne noen" på nett, seriøst, og kan selv svare for at det finnes mange useriøse der. Eller "luringer".

Det er et par tegn jeg har sett gå igjen. Det er dersom de foreslår at du overnatter, evt. at de spør om å få overnatte raskt. Også det om du ikke blir kjent med noen av vennene deres, eller om de er veldig aktive med kontakt.

Ellers må du ta det på følelsen, dersom noe ikke føles "riktig" så bør du skygge unna. Ikke ta alt noen forteller deg for god fisk. Vær normalt skeptisk rett og slett.

Til slutt vil jeg ønske deg lykke til.

Gjest kjæreste

Det var ikke jeg som skrev det svaret du har fått ovenfor, men jeg har forsøkt dette med å "finne noen" på nett, seriøst, og kan selv svare for at det finnes mange useriøse der. Eller "luringer".

Det er et par tegn jeg har sett gå igjen. Det er dersom de foreslår at du overnatter, evt. at de spør om å få overnatte raskt. Også det om du ikke blir kjent med noen av vennene deres, eller om de er veldig aktive med kontakt.

Ellers må du ta det på følelsen, dersom noe ikke føles "riktig" så bør du skygge unna. Ikke ta alt noen forteller deg for god fisk. Vær normalt skeptisk rett og slett.

Til slutt vil jeg ønske deg lykke til.

Så du fant ingen du da?

Så du fant ingen du da?

Ja , luringene er de som er ute etter f.eks tlf nr med en gang , eller de som prøver å overtale deg til å treffes med en gang, og som gjerne sier de har følelser for deg allerede etter en prat, noen kan jo være seriøs da , men slike er som regel ute etter one night stand eller bare for å få seg et nummer på internet.

Du vil nok merke det på praten også, om de er seriøs eller ikke.

Jeg har vært noe år på net og har lært meg å skille klinten fra hveten, bare bruk magefølelsen , og fornuften :-)

Annonse

Ja , luringene er de som er ute etter f.eks tlf nr med en gang , eller de som prøver å overtale deg til å treffes med en gang, og som gjerne sier de har følelser for deg allerede etter en prat, noen kan jo være seriøs da , men slike er som regel ute etter one night stand eller bare for å få seg et nummer på internet.

Du vil nok merke det på praten også, om de er seriøs eller ikke.

Jeg har vært noe år på net og har lært meg å skille klinten fra hveten, bare bruk magefølelsen , og fornuften :-)

Må bare si en ting til her.

Det hørtes kanskje litt negativt ut det forrige innlegget, det er mange ensomme menn og kvinner der ute, jeg var en av dem men som sagt, og nå har jeg nå verdens beste samboer, så jeg håper at jeg ikke tok luven fra deg da, hvis du muligens har truffet en på net som du kanskje vurderer å bli bedre kjent med.

Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...