Gå til innhold

Ikke alt som klør er sopp

Anbefalte innlegg

Gjest kantarellen

Vil bare spre mitt glade budskap til alle dere jenter som er plaget med kløe, svie og utflod i underlivet.

Jeg har selv vært plaget med dette og medisinert meg selv med to Canestenkurer, et legebesøk, en tablettkur og en Pevarylkur. Og alt dette hjalp i ca to uker hver. Og så var det alt om att...Og jeg var overbevist at nå hadde jeg fått klamydia :-(

Urinprøver viste imidlertid at jeg hverken hadde gjærsopp eller klamydia. Liten trøst når det fortsatt klødde.

Kjøpte meg da EcoVag på apoteket. Dette er kapsler med melkesyrebakterier som hjelper til med å gjenopprette den naturlige bakteriebalansen i underlivet.

Og det hjalp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116662-ikke-alt-som-kl%C3%B8r-er-sopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...