Tullapia Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei Tullapia Pia? Så koselig å høre fra noen - etter så mange dager!! Manipulerende? Hm.. det har jeg ikke tenkt på, men det kan godt tenkes det. I heimen fremstår hun som den fromme og gode, mens jeg er omtrent styggen sjøl. Dette er nok ikke sannheten, men det er klart at hennes årelange avvisning - gjennom 3 års tid, har ført til taushet og ikke minst usikkerhet. Jeg gjorde gjentatte forsøk uten å lykkes! Og dessuten vet jeg at jeg ikke har problemer med å elske et annet menneske, jeg satte henne høyt i min bevissthet helt til hun liksom trakk seg. Kanskje problemet er at jeg sluttet å ete og begynte å spise, og gikk ned nesten 25 kg.. så idag er jeg en helt vanlig atlet på 188 cm og veier 83-85 kg, bare muskler he he! Mens hun egentlig blåser i hva hun spiser og bare legger på seg.. Vel vitende om at feite kjerringer er det verste jeg kan tenke meg!! Litt tullete å nevne dette, men det er kanskje en bit av det hele. Nei, det går nok ikke så bra. Jeg har havna i en sump av tiltaksfattigdom, jeg som før var full av sprut og er vant med å jobbe 50-60 timer i uka samtidig som jeg har holdt mange andre baller i lufta. Jeg er IKKE sliten, men fed up. Går lange turer for å rømme fra problemene. Samtidig er jeg forferdelig glad i ei jente jeg har truffet, men hun vegrer seg, men holder kontakten med 5-30 sms daglig, mailer og - så går vi turer sammen..! Hu er nydelig hu!!! Men sorry, detr blir nok aldri noe av det.. for hun vil nok neppe, hun har et kjempestort nettverk av venner som ville tatt avstand fra henne om hun ble sammen med en fraskilt (det er jeg ikke enda da!!)... Huff!! Jeg ser jenta nesten hver dag! Heisann igjen! Næi, at hun er manipulerende hadde du sikkert ikke tenkt på nei! I mitt forhold trodde jeg det var meg som var problemet, så leste jeg litt på internett på forskjellige sider, da begynte det å gå opp for meg at jeg var jo faktisk sammen med en psykopat. Jeg sier ikke at damen din er det, men når du har vært "for lenge" sammen med en slik person, så "tror" du liksom at det skal være sånn. Hun har sikkert full kontroll på deg, derfor så bryr ikke hun seg om at hun legger på seg, du kommer ikke til å gå ifra henne allikevel. Hun har jo full kontroll på deg, når du har "gitt opp" så mye av livet ditt. Da tenker jeg på det du sier om hvordan du var før. Det at du har truffet en annen jente er jo kjæmpebra, men det kan også være med å lysne dagene dine, så du "holder" ut i det "helvete" du er i. MEN hvorfor i all verden skulle vennekretsen hennes godta deg? Du er da ikke en dårlig person fordi om du er skilt! (hvis du blir det da selvfølgelig) Du får ha lykke til videre da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116672-hvordan-vil-dette-g%C3%A5/page/2/#findComment-744614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullapia Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Heisann igjen! Næi, at hun er manipulerende hadde du sikkert ikke tenkt på nei! I mitt forhold trodde jeg det var meg som var problemet, så leste jeg litt på internett på forskjellige sider, da begynte det å gå opp for meg at jeg var jo faktisk sammen med en psykopat. Jeg sier ikke at damen din er det, men når du har vært "for lenge" sammen med en slik person, så "tror" du liksom at det skal være sånn. Hun har sikkert full kontroll på deg, derfor så bryr ikke hun seg om at hun legger på seg, du kommer ikke til å gå ifra henne allikevel. Hun har jo full kontroll på deg, når du har "gitt opp" så mye av livet ditt. Da tenker jeg på det du sier om hvordan du var før. Det at du har truffet en annen jente er jo kjæmpebra, men det kan også være med å lysne dagene dine, så du "holder" ut i det "helvete" du er i. MEN hvorfor i all verden skulle vennekretsen hennes godta deg? Du er da ikke en dårlig person fordi om du er skilt! (hvis du blir det da selvfølgelig) Du får ha lykke til videre da! opps. manglet ett "ikke" i denne setningen i forrige mld. "MEN hvorfor i all verden skulle IKKE vennekretsen hennes godta deg?" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116672-hvordan-vil-dette-g%C3%A5/page/2/#findComment-744676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.