Gå til innhold

delt omsorg, 3-åring

Anbefalte innlegg

Gjest lurerveldig

Er det noen som har erfaring med delt omsorg på 3-åringer?Min datter er enebarn.

Hun skal bo en uke hos pappan sin og en uke hos meg. Pappan og jeg er gode venner og vil det beste for henne.Dette er en vanskelig situasjon med mange spørsmål og ingen svar...

Vi har ikke flyttet fra hverandre ennå, men jeg leter etter en leilighet ikke langt fra pappan til jenta mi.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11670-delt-omsorg-3-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en jente på 4 år, og faren hennes og jeg har hatt delt omsorg for henne i over 2 år. Er en veldig fin ordning synes jeg, for barnet trenger tross alt pappaen sin like mye som hun trenger meg.

Klart der dukker opp små praktiske problemer underveis, men så lenge du og faren har en god tone dere imellom, og barnet deres føler seg trygg i de nye omgivelsene, så er jeg sikker på at det kommer å gå kjempefint!

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei "lurerveldig"

Når du og pappaen samarbeider og dere dertil vil bo i nærheten av hverandre, vil jeg ikke være bekymret.

Enighet om barnet er og blir viktig.

Kanskje du skulle tillate deg selv å slappe litt mer av fra din "lurerveldig". Dere høres ut til å være veldig ordentlige foreldre.

Så vil tiden og barnets trivsel fortelle dere om dere har valgt godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...