Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og dama mi har helt bra sexliv, men jeg har et problem. Jeg går ikke ved oralsex. Det er veldig opphissende og alt det der, men får liksom ikke den siste "innspurten" som skal til. Har fått til dette før (1 gang, med ei annen jente), så jeg vet jo at det er mulig. Får alltid orgasme under samleie, og også somregel når hun onanerer meg. Jeg vet at hun vil at det skal gå i munnen hennes, så jeg klarer ikke la være å tenke på det når hun "holder på". Har jo veldig lyst jeg også, men tror kanskje at jeg tenker for mye på dette, og at det resulterer i at jeg ikke får slappet av godt nok, og bare nyte det...noen som har vært borti det samme, og som evt kan gi noen gode råd? Kun seriøse svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116709-g%C3%A5r-ikke-ved-oralsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan reagerte jenta di da du kom i munnen hennes? Om hun ikke likte det noe særlig eller spyttet ut etterpå, kanskje du har en liten psykisk sperre.

Du sier det jo også selv at du ikke helt klarer å slappe av, en orgasme kommer lettest når en ikke forsøker å presse den frem.

Lykke til og nyt hennes tungelag ;-)

Hvordan reagerte jenta di da du kom i munnen hennes? Om hun ikke likte det noe særlig eller spyttet ut etterpå, kanskje du har en liten psykisk sperre.

Du sier det jo også selv at du ikke helt klarer å slappe av, en orgasme kommer lettest når en ikke forsøker å presse den frem.

Lykke til og nyt hennes tungelag ;-)

Det har aldri gått for meg med denne jenta, men det gikk en gang med hun forrige jeg var sammen med. Hun jeg er sammen med nå, svelger ikker, men vil gjerne at det går i munnen hennes forde.

Annonse

Jeg går heller ikke når jeg får oralsex, men at jeg kommer er det ingen tvil om:-))

De sitter nok i hode ditt kanskje?Kanskje har du en sperre når det gjelder dette? Prøv å slapp av og bare nyt det hun gjør med deg.

Vanskelig å gi noen gode råd på dette. Vi er forskjellig, noen blir ekstra opphisset av det og kommer som ett skudd, andre reagerer ikke så mye på det.

dette løser seg nok ikke før du innser at det ikke er så viktig hverken for deg eller henne om du kommer eller ikke... du må bare nyte det rett og slett, og så får du heller komme inni henne etterpå, eller på magen hennes, eller la henne ta over med hendene...

bruker hun hendene samtidig? det kan være et triks, å bytte på...

mulig du stresser også, at du er redd hun skal bli lei og slutte å suge deg om du ikke kommer snart... istedenfor å lene deg tilbake og nyte det...

la henne ta pauser...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...