Gå til innhold

Er det flaut å få venner/kjæreste gjennom kontaktannonse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Clue1365380406

Det var kanskje flauere før....nå er det jo blitt vanlig å treffes gjennom kontaktannonser på internett.

Jeg traff han jeg er gift med på den måten, og syntes ikke det var flaut i det hele tatt. Opplevde heller ikke slike reaksjoner fra omverdenen. Det fine med å treffes på denne måten er jo at man blir kjent med innsida først, men det er klart at kjemien også må stemme i det virkelige liv om det skal bli noe mer.

Ser ikke noe forskjell på å treffes gjennom internett og det å treffes gjennom en annonse i et blad.

Jeg har ihvertfall truffet blink!!

Gjest kontaktannonse

Det var kanskje flauere før....nå er det jo blitt vanlig å treffes gjennom kontaktannonser på internett.

Jeg traff han jeg er gift med på den måten, og syntes ikke det var flaut i det hele tatt. Opplevde heller ikke slike reaksjoner fra omverdenen. Det fine med å treffes på denne måten er jo at man blir kjent med innsida først, men det er klart at kjemien også må stemme i det virkelige liv om det skal bli noe mer.

Ser ikke noe forskjell på å treffes gjennom internett og det å treffes gjennom en annonse i et blad.

Jeg har ihvertfall truffet blink!!

Så bra for deg! Lykke til videre!:-)

Tja... jeg mener, setter du annonsen inn i Dagbladets papirutgave så vitner dette om jævla dårlig dømmekraft, og spesielt om jævla dårlig evne til nytenkning og innovasjon.

Man er tross alt to tastetrykk unna damer og herrer på internet.

Og har man ikke internet på jobb eller hjemme, eventuelt ikke vet at man kan stikke innom biblioteket og låne det der, så vitner dette om at man virkelig ikke følger med på utviklinga.

Og det er heller ikke en god egenskap.

Men sånn generelt så ser jeg selvsagt ikke noe mer galt i å svare på/skrive en kontaktannonse enn å sjekke opp noen på byen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...