Gå til innhold

Nr 2 i Haugesund-hvordan er det nå?

Anbefalte innlegg

Gjest prøvenr2

Vi lurer på om vi skal prøve å se om det er mulighet for om vi kunne fått hjelp til barn nr 2. For 4 år siden fikk vi hjelp i Haugesund. Er det noen av dere som prøver det nå, kanskje? Er det lang ventetid, man blir kanskje ikke prioritert ved ønske om barn nr 2? Hva koster hjelpen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116833-nr-2-i-haugesund-hvordan-er-det-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

julie11365380518

Heisann! Jeg skal snart i gang med mitt 1.forsøk i Haugesund. Jeg har inntrykk av at det er en stunds ventetid. OG en blir vel ikke akkurat prioritert ved 2.gangs forsøk. men du har rett på hjelp.....

Hjelpen koster 3000,- i legeomkostninger for 3 forsøk og 15000 i medisiner for inntil 3 forsøk. Altså tilsammen 18000 for 3 forsøk. ALt over dette blir refundert av trygdekontoret.

Ellers så må du nok ringe til Haugesund.....

Håper dette var svar godt nok..

Gjest snartentil

Heisann! Jeg skal snart i gang med mitt 1.forsøk i Haugesund. Jeg har inntrykk av at det er en stunds ventetid. OG en blir vel ikke akkurat prioritert ved 2.gangs forsøk. men du har rett på hjelp.....

Hjelpen koster 3000,- i legeomkostninger for 3 forsøk og 15000 i medisiner for inntil 3 forsøk. Altså tilsammen 18000 for 3 forsøk. ALt over dette blir refundert av trygdekontoret.

Ellers så må du nok ringe til Haugesund.....

Håper dette var svar godt nok..

Hei!

Vi går akkurat og lurer på det samme. Selv fikk vi hjelp i Danmark til å få førstemann, som nå er 20 mnd. Jeg ringte til Haugesund tidligere i sommer og oppfattet det da slik at dersom jeg sendte papirene fra forrige behandling til Haugesund og deretter svarte på noen skjema fra dem, så kunne vi starte når jeg måtte ønske det.... Dette stemmer imidlertid lite med beskjeden som en venninne av meg fikk, da hun ringte. Da var ventetiden ca. 8mnd. Forskjellen på oss er at for henne er det første gang, mens for meg er det andre. Før var det slik at søsken ble prioritert, tror jeg....

Tenkte litt på om jeg skulle ringe igjen.

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...