tia76 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hei, jeg er stort sett bare inne og leser her. Jeg har PCO og prøver nå å bli gravid. Har aldri brukt prevansjon, men det siste året har vi prøvd "aktivt", først med Pergotime som ikke virket, og nå har jeg gått på Metformin noen mnd. Har hatt en mens etter det men legen mente det ikke var noen vits å vente mer så han har nå henvist meg til Rikshospitalet for laproskopi. Ble så forferdelig utålmodig nå da, når det endelig skal SKJE noe... så jeg lurer på om det er noen som vet om det er venteliste på sånt?? (glemte å spørre i forfjamselsen) Har alltid vært innstilt på at dette lage-barn-prosjektet vil ta lang tid men nå ble jeg litt sånn forventningsfull og utålmodig! Er ganske ny i gamet så jeg har ikke helt oversikten... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116904-venteliste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.