Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde normal fødsel, og etterpå blødde jeg ca 6uker. Etter dette har jeg hatt brunlig utflod som nå er lysegrønn. Litt sur lukt, ellers ikke plagsomt. Livmorhalsen min er fremfallen og helt i sjedeåpningen. Jeg har startet intensiv kniping... Har ikke vært hos lege for etterkontroll. Lurer på om dette høres normalt ut, og er det o.k. å ha sex?

Fortsetter under...

Usjda, det der ville jeg sjekket opp øyeblikkelig. Kom deg på etterkontroll, den skulle du hatt etter seks uker.

Det høres ut som en infeksjon. Grønt slim tyder alltid på bakteriell infeksjon, og det siste du bør prøve deg på nå er samleie.

Gå til legen og få det undersøkt.

Sier som Molli: pell deg til legen! Livmorfremfallet klarer du neppe å få tilbalke kun ved trening, det høres litt for stort ut til det, men det får du vel høre hos legen. Jeg hadde tilsvarende blærefremfall etter to fødsler og måtte opereres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...