Gå til innhold

om forholdet

Gjest ikke alltid signatur..

Anbefalte innlegg

Gjest ikke alltid signatur..

Mannen hadde ferie i tre uker; kun en morgen sto han tidlig opp med barna. (Jeg hadde migrene da.) Planen var at vi skulle dele morgenene, så jeg også kunne sove lenge/hvile noen morgener. Han var oppe sene nettene, og derfor umulig å få opp. Jeg sto da selv opp. Han gjorde heller ingenting husarbeid. Jeg synes det er greit jeg gjør det nå som jeg er i perm., men snart skal jeg ut i jobb igjen (liten stilling, men helger og kvelder). Ønsker at han skal hjelpe litt til, er lei av å mase samt å være irritert! Men han hører ikke. Vi har vært gift noen få år, og jeg vi gjerne ha tips. Vi har det veldig fint sammen ellers, men jeg synes det er noen ting her vi må endre litt på. Ser mange går fra hverandre, og det vil ikke vi! Det kommer vi heller ikke til å gjøre, men så må vi ordne slike ting som jeg nå irriterer meg over. Hvordan gjør dere det? Tenker på dere som har vært gift i flere år. Alle forhold er jo ulike, og man må finne det som er rett for en selv. Dessuten har vi så sjelden sex (2 ganger i mnd. ca.). Jeg maste ikke, men i ferien hans hadde vi det kun to ganger (og det gikk ikke for ham). Fikk dere noe ut av dette? Takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117262-om-forholdet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...