Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Har aldri vært her inne før,men har sittet å lest innlegg nå i lengre tid.Fikk lyst til å dele mine tanker med likesinnede også.Er i gang med vårt andre icsi forsøk nå.første gang gikk skeis da de fikk ut bare ett egg og det var ikke brukbart.Har nå gått på synarela spray siden 13.aug og skal begynne med injeksjoner 27.aug.Skal ha hestekur denne gangen da legen min trodde jeg fikk for lite sist.håper det går denne gangen.Har en datter på 7 år fra før,hun kom på naturmetoden,er 37 år så jeg føler det er på tide nå.Vil gjerne høre fra dere om erfaringer dere har.

hei så lenge.

klem fra piazava

Skrevet

Hei på deg og velkommen til forumet!

Jeg ønsker deg lykke til med forsøket og håper at denne hestekuren du nå skal ta gir deg noen flotte gullegg som du skal få ruge på i 9 måneder fremover!

Litt om meg:er 27 år og har 2 negative icsi forsøk bak meg.Hadde de 2 forsøkene i fjor og skal nå starte opp igjen i september med nesespray og uttaket blir i uke 42 hvis alt går etter planen.

Vi (min mann og jeg)har også begynt å gå til en akupunktør så dette blir spennende:)

Jeg skal til henne i dag så det blir interessant å se om det er forbedring hos meg.Hun sier at når man er kald på bena så er visst livmoren kald også og da vil ikke eggene feste seg så lett.

Lykke til !

Klem fra

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Hei!

Etter de nye reglene. Hvor mye er det en må betale i egenandel på medisiner? Vi har hatt forsøk i det offentlige før den nye ordningen, pluss forsøk i utlandet der vi måtte betale all medisinen (norsk apotek). Tro om vi må betale for medisinen nå også om vi vil gjøre flere forsøk?

Skrevet

Hei!

Etter de nye reglene. Hvor mye er det en må betale i egenandel på medisiner? Vi har hatt forsøk i det offentlige før den nye ordningen, pluss forsøk i utlandet der vi måtte betale all medisinen (norsk apotek). Tro om vi må betale for medisinen nå også om vi vil gjøre flere forsøk?

Hei

Vi betaler tilsammen 18000 for tre forsøk.Det er uansett om det går på det første eller siste forsøket.Du må legge ut for alt selv,men det som overstiger 18000,får du refundert på trygdekontoret.

klem:-)

Skrevet

Hei!

Vil ønske deg lykke til! Vi har også et barn som kom på naturmetoden, er nå 9 år. Har hatt noen ivf-forsøk siden da, men ikke lyktes enda. Vi bare tipse deg om å prøve nedregulering med Cetrotide hvis det ikke lykkes dere nå, vi fikk iallefall flere egg da.

Skrevet

Hei!

Vil ønske deg lykke til! Vi har også et barn som kom på naturmetoden, er nå 9 år. Har hatt noen ivf-forsøk siden da, men ikke lyktes enda. Vi bare tipse deg om å prøve nedregulering med Cetrotide hvis det ikke lykkes dere nå, vi fikk iallefall flere egg da.

Takk skal du ha,begynner med sprøyter i dag.Har sånn god følelse inni meg denne gangen.Håper det gå bra for deg også da.

Klem:-)

Skrevet

Hei på deg,

ønsker deg masse lykke til med forsøket og hestekuren, håper det lykkes denne gangen.

Jeg skal i gang med første forsøk og både gruer og gleder meg. Gruer meg til hele denne prosessen med sprøyter o.l. og gleder meg til å se resultatet. Har vært prøvere i fem år.

Ønsker nok en gang lykke til og krysser alt for oss alle her inne :o)

Klæm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...