Gå til innhold

En ny type orgasme...

Gjest -svever på en rosa sky...

Anbefalte innlegg

Gjest -svever på en rosa sky...

Tenkte bare å dele min nyvunne erfaring... Er 32 år har vært gift og skilt, og har nå truffet et ny mann (vært sammen i 1 1/2 år).. I ekteskapet med min nå skilte mann opplevde jeg vel ingen spesielle "store høyder", men har fått orgasme hvor det "spruter" av meg, uten at det har gitt meg noen sinnsyk god følelse...

Med min nye mann har jeg (senest i går) fått en orgasme som er hinsides alt jeg tidligere har opplevd. Han har slikket meg til orgasme, og jeg må bare si, har aldri opplevd noe så deilig i hele mitt liv!!! Tenk at jeg måtte bli 32 år for å oppleve det.. Har blitt slikket før, uten av dette har skjedd...

Jeg går derfor nå rundt og "svever", kjenner meg skikkelig rar og fullstendig tilfredsstilt for første gang!!

Dette kan anbefales til ALLE!! Er det noen som har samme/andre erfaringner i forhold til orgasmetyper?? Er det sånn at "slikking" gir den beste orgasmen uansett??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117352-en-ny-type-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

15

• mysteria

6

• soleil

5

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg er fortsatt overrasket over at det kan ta kvinner så lang tid å finne klitorisen sin.. Men jeg er selvfølgelig gald på dine vegne!! :o)

Neste gang du har samleie med mannen din, sørg for at du har en finger strykende på klitoris under hele samleiet. DA kommer du til å synge! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117352-en-ny-type-orgasme/#findComment-707543
Del på andre sider

Annonse

Gjest svever på en rosa sky...

Jeg er fortsatt overrasket over at det kan ta kvinner så lang tid å finne klitorisen sin.. Men jeg er selvfølgelig gald på dine vegne!! :o)

Neste gang du har samleie med mannen din, sørg for at du har en finger strykende på klitoris under hele samleiet. DA kommer du til å synge! :o)

Jeg sang og hylte da det skjedde... Men takk for tipset, skal forsøke ditt tips neste gang... frister til gjentagelse for å si det sånn...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117352-en-ny-type-orgasme/#findComment-707562
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...