Gå til innhold

En ny type orgasme...

Gjest -svever på en rosa sky...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

15

• mysteria

6

• soleil

5

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Sliten tunge, i førsten

Det er vel ulikt? Mannen min gidder ikke slikke... men jeg synes nå det er best.

Det kan være slitsomt med tungegymnastikk, men øvelse gjør mester. Kroppens sterkeste muskel er det, og trenes fort opp med litt innsats. Kan trenes mens man ser på TV f.eks.

Joda,det er det! Tungebruk er erotisk, både den glatte og den rue siden av tungen;-) Og hadde noen slikket meg mykt og ømt på albuen, så hadde det absolutt vært erotisk det også...

Har vel ikke inntrykk at den rue siden rett på klitorishodet er så bra.

Okei, vet bare at det føles godt å kjenne en tunge så nært. Og jeg har aldri slikket en annen jente, så gutta vet definitivt mer om det praktiske utførelsen. All ære til gutta!!!!

Når en bruker spytt så er ikke forsiden av tunga spesielt ru.

Men å slikke eller ta rett på klitoris skal en være litt forsiktig med. Er veldig følsomt der, så en må prøve seg fram.

Når en bruker spytt så er ikke forsiden av tunga spesielt ru.

Men å slikke eller ta rett på klitoris skal en være litt forsiktig med. Er veldig følsomt der, så en må prøve seg fram.

Problemet er de raske bevegelsene når man skal holde farten lenge. At farten er viktig kan jeg se på nakkevinkelen hennes og kjenner det i styrken på grepet i nakken min :P

Noen ganger blir jeg nesten kvalt. Og naboene må høre henne ! :)

Annonse

Gjest hint hint

Problemet er de raske bevegelsene når man skal holde farten lenge. At farten er viktig kan jeg se på nakkevinkelen hennes og kjenner det i styrken på grepet i nakken min :P

Noen ganger blir jeg nesten kvalt. Og naboene må høre henne ! :)

Psssst! Det trenger ikke være så raskt, bare det er rytmisk....

Annonse

Gjest lis@bet

Fant dette på en side om orgasme der kvinnens 7 ulike orgasmetyper besskrives:

"6 - Analorgasme. Noen kvinner får orgasme ved analt samleie, enten som resultat av seksuelle fantasier og generell opphisselse, eller ved at Pc-muskelen blir strukket slik at den stimulerer klitoris."

Kanskje han fant PC-muskelen din? Rev deg vekk fra DOL og ga deg litt skikkelig stimulans i RL ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...