Gå til innhold

Hva er det med jenter og nærkontakt??

Anbefalte innlegg

Denne jenta jeg kjenner blir "liksom-fornærmet" hvis jeg så mye som kommer borti henne. Jeg skjønner jo at hun fleiper, men hva mener hun med det? Det henner hun tar på meg, men jeg får ikke røre henne. Her om dagen kom hun og viste meg en blå negl hun hadde fått. Jeg strøk forsiktig over, og da ble hun sånn. Jeg spurte om det gjorde vondt: "Nei, men..."

Hva skal jeg tro her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11738-hva-er-det-med-jenter-og-n%C3%A6rkontakt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er ihvertfall ikke sjenert, men at hun er redd for å bli alvorlig, kan nok stemme...

Ja, du mener at flørten skal gå for langt?

Hvis du flørter og hun ikke er interessert/klar for det, så kan det hende det er hennes måte å si ifra på..? Vanskelig å si. Hvor gammel er hun? Og du?

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei

Ikke rart at du lurer på din jentes reaksjoner når du kommer bort i henne. Kanskje det bare er sjenanse og usikkerhet, eller en form for å få deg nærmere på. Jenter er lunefulle.

Tør du å spørre henne hva en slik reaksjon betyr? Si at du ikke har vært bort i sånn før, derfor lurer du.

Hei

Ikke rart at du lurer på din jentes reaksjoner når du kommer bort i henne. Kanskje det bare er sjenanse og usikkerhet, eller en form for å få deg nærmere på. Jenter er lunefulle.

Tør du å spørre henne hva en slik reaksjon betyr? Si at du ikke har vært bort i sånn før, derfor lurer du.

Jeg håper jo at det er en måte for å få meg nærmere, for jeg liker henne veldig godt, også sier hun det på en veldig flørtete/fleipete måte. Vi har også vært på et par dates.

Annonse

Hvis du flørter og hun ikke er interessert/klar for det, så kan det hende det er hennes måte å si ifra på..? Vanskelig å si. Hvor gammel er hun? Og du?

Jeg er 20, hun 22. Jeg liker henne kjempegodt, og vi var ute på byen. Da ymtet jeg frampå hva jeg føler, fikk et uklart svar (hun skyldte faktisk på at eksen ikke ville tåle at hun fikk ny type, fordi vi jobber alle tre på samme sted, og de er fortsatt gode venner). Jeg tipper det er henne som ikke er helt klar enda!

Hei

Det er ikke noe problem for meg å spørre henne, for vi har en god tone sammen, og prater om personlige ting osv, men jeg tror ikke det er så lurt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...