Gå til innhold

hvordan hadde du reagert hvis....?

Anbefalte innlegg

Gjest usikker blitt

din venninne stadig hadde kommet med komentarer om hvor sjarmerende og flott mannen din er. Hvor fin og muskulær kropp han har at hun syns han har en flott overkropp?

Jeg syns dette var koselig i starten men syns nå det begynner å bli litt ubehagelig.

Har nevnt dette for mannen min og han sier at det må være positivt at hun sier positive ting om han istedet for negative ting.

Noe jeg forsåvidt er enig i.

Men...er det vanlig at man sier sånt om mannen til venninna si til stadighet.

Begynner å bli litt usikker her...og vet ikke helt om jeg har lyst til å dra på en invitert innydelse til dem i helgen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117437-hvordan-hadde-du-reagert-hvis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CatePus

Hadde du gjort noe i den situasjonen?

Jeg vet ikke om det hadde vært "etter boka," men jeg hadde nok unngått denne venninnen. Du kan jo ta det opp med henne, og finne ut hva hun legger i alt dette godsnakket om mannen din. I alle fall kan du fortelle henne at du synes det bir litt i meste laget, og at du synes det er ubehagelig.

mil1365380270

Enig med CatePus, hun går alt for langt! Tenk om kjæresten hennes hele tiden hadde kommentert puppene dine?!

Et tredje alternativ, er å få kjæresten din til å nevne at han synes det er ubehagelig at hun kommenterer så mye og detaljert.

Kjæresten din nyter tydeligvis oppmerksomheten, men jeg mener han må ta hensyn til deg også.

Annonse

Øøøhhm...?

Vær nå glad du har en så flott mann at venninna di blir sjalu! Hun undergår sikkert bare en liten personlig krise. Ignorer det og spør henne heller hvordan hun har det. Et eksempel kan jo være at hun føler at hun aldri kommer til å kunne finne en lignende flott mann fordi hun sliter med dårlig selvtillit eller lignende for tiden.

Ting er aldri så A4 som de kan virke!

Gjest Humlepungen

Ho har kanskje ikke sosiale antenner? For det er greit å si at typen din er pen etc, MEN en legger ikke ut i det vide og det brede.

Jeg hadde ivertfall blitt irritert i lengden. Og ikke fortell typen din om alt ho sier for da kan han bli for innbildsk;o)

*urk* Jeg har aldri sagt noe sånt om noen av mennene til venninner iallefall! Det er liksom opplest og vedtatt at man skal betrakte andres ektefeller som like spennende som en gammel kommode eller no' sånt.

Jeg tror du bør si til venninnen din at "Tusen takk, du har sagt det nå noen ganger. Det er veldig snilt, men siden jeg er gift med fyren, så VET jeg det, takk:-)"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...