Gå til innhold

Burde jeg tro han?

Anbefalte innlegg

Gjest kvakkemann

Simplisitas! Du har mange ord og forskjønnende sitater å ta av.

Vi vet fortsatt ikke om mannen faktisk har lagt inn eller svart på en annonse, og drive med utspekulert og patetisk spionasje og "skjuling av identitet" er helt på tryne, spør du meg. Spør ham rett ut, tro ham eller la være. Å drive med vanvittige kamuflasjeoperasjoner er bare å gamble med følelser, bortkasting av tid samt penger. Stoler ikke mye på eventuell kjæreste du, skjønner jeg.

Unnskyld meg, men jeg kan faktisk ikke motstå fristelsen til å sende med en dask på lanken.

Takk for den, trengte den vel, bør ikke si sånt!

Hovedårsaken til at jeg kommer med forslaget med å avsløre ham, er at jeg kjenner til så forferdelig mange tilfeller hvor mannen har bedrevet et dobbeltspill. Mange ganger kommer ikke dette fram før det er altfor seint. Leste du VG her om dagen, om mannen kona hadde avslørt, hun var kommet over hans dagbøker, han hadde hatt over 10.000 samleier i livet og «bare» 3000 av dem med kona. Ja, han må da ha vært verre enn Sinatra!!:)

Jeg er også opptatt av at man må stole på hverandre. Uten denne tryggheten og tilliten i kjærlligheta, er det INGEN kjærlighet. For meg er dette en livsnødvendighet, rett og slett, man skal kunne sende sin elskede nesten hvor som helst i verden og stole blindt på denne! Det finnes jo mange eksempler på de som har gjort det, men likevel har det gått galt. Har hatt intime samtaler med kolleger, og noen forteller at «jo, jeg stoler jo på ham, men ..hundre prosent blir vel å ta for hardt i. Velger bare å ikke tenke noe på det!» Jeg har vært hos døende mennesker som har noe å bekjenne også.. Så kom ikke her!:)

Nei, jenta får kjenne på magefølelsen, hva sier den henne?

Fortsetter under...

Takk for den, trengte den vel, bør ikke si sånt!

Hovedårsaken til at jeg kommer med forslaget med å avsløre ham, er at jeg kjenner til så forferdelig mange tilfeller hvor mannen har bedrevet et dobbeltspill. Mange ganger kommer ikke dette fram før det er altfor seint. Leste du VG her om dagen, om mannen kona hadde avslørt, hun var kommet over hans dagbøker, han hadde hatt over 10.000 samleier i livet og «bare» 3000 av dem med kona. Ja, han må da ha vært verre enn Sinatra!!:)

Jeg er også opptatt av at man må stole på hverandre. Uten denne tryggheten og tilliten i kjærlligheta, er det INGEN kjærlighet. For meg er dette en livsnødvendighet, rett og slett, man skal kunne sende sin elskede nesten hvor som helst i verden og stole blindt på denne! Det finnes jo mange eksempler på de som har gjort det, men likevel har det gått galt. Har hatt intime samtaler med kolleger, og noen forteller at «jo, jeg stoler jo på ham, men ..hundre prosent blir vel å ta for hardt i. Velger bare å ikke tenke noe på det!» Jeg har vært hos døende mennesker som har noe å bekjenne også.. Så kom ikke her!:)

Nei, jenta får kjenne på magefølelsen, hva sier den henne?

Må bare stille nysgjerrigheten min. Benytter du to andre nick enn kvakkemann? Har en mistanke om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...