Gå til innhold

To røde ?-Noen erfaringer med ny RFSU-test

Anbefalte innlegg

Gjest spent HEgga

Heisan !

JEg har prøvd den nye testen til RFSU hvor det går an å teste en uke før forventet mens.

Jeg har forventet mens til lørdag. Håper selvsagt at den ikke kommer for jeg satte inn opptinte egg for en uke siden.

Problemet er at jeg først så en rød strek. Tenkte skitt !! Så etter noen en liten stund (vet ikke hvor lenge) så jeg en svak rød strek i tillegg. I testen står det at en skal avlese før 10 min er gått. Aner ikke hvor lang tid. NOen som vet hvorfor ikke da ? BEtyr det kanskje at det alltid vil komme en til. Veldig takknemlig for svar

Fortsetter under...

jeg gjorde som deg, tok opp testen etter en liten stund igjen, og da viste den to streker, noe som ikke egentlig var tilfelle.....jeg var jo ikke gravid. Man skalihvertfall ikke stole 100% på testen etter 10-30 min. , men hvem vet det kan jo være tilfelle at du er gravid. Vent til lørdag og så tester du da, da vet du det nok for sikkert.

*tvi,tvi*

Jeg ville ikke ha stolt på RFSU-testen. Testet negativt på RFSU to uker etter innsetting, altså på den dagen Haugesund sa jeg skulle teste, men var gravid likevel :-)

Hilsen

Tusen takk for opplysningen. Nå ble jeg litt lettere til sinns, kanskje er det håp allikevel. Masse gratulerer med deg. Det må¨jo ha vært en gedigen opptur etter å kanskje ha trodd at du ikke var gravid eller hva ?

HEgga hilser

Tusen takk for opplysningen. Nå ble jeg litt lettere til sinns, kanskje er det håp allikevel. Masse gratulerer med deg. Det må¨jo ha vært en gedigen opptur etter å kanskje ha trodd at du ikke var gravid eller hva ?

HEgga hilser

Ble overlykkelig,ja :-) Testet positivt på Clear Blue to dager etter nedturen med RFSU. Fikk en gutt i slutten av februar.

Håper det går veien for dere også!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...