Gå til innhold

Jenter, hvordan "slikke" enda bedre???

Anbefalte innlegg

Gjest Lærevillig oslomann

Heisann!

Jeg og min bedre halvdel har et bra sexliv, der oralsex er en meget viktig del.

Hun virker meget fornøyd inntil videre, men det er alltid rom for forbedringer.

Det jeg gjør er å slikke med forskjellige bevegelsemønstre inne i skjeden (helt ned og helt opp til og med Klitoris).

Jeg har også brukt fingerene noen ganger mens jeg slikker,men det er grenser på hvor god simultankapasitet jeg har:o)

Så nå må dere jenter gjerne komme med noen gode tips om hva dere foretrekker!

Gutta er sef. også velkommene, hvis dere har noen gode tips:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117500-jenter-hvordan-slikke-enda-bedre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest shanghai

Det er deilig at mannen begynner med å pirre hele området, slikke leppene, mellomkjøttet og ned mot anus, og bruke fingre.

Men når opphisselsen begynner å stige - og man begynner å nærme seg orgasmen, så er det bare klitoris som teller. I hvert fall for meg. Hvis du da begynner å "tulle " med noe annet,så faller jeg ned fra orgasmeplatået, og du må begynne helt på nytt igjen...

En annen ting; skjeggstubber er ikke behagelig eller opphissende. Det er utrolig følsomt der nede, og skjeggstubber kan ødelegge nytelsen for meg.

Langsom, rytmisk og vedvarernde slikking direkte på klitoris er det som skal til får å få meg over kanten!

Gjest gleder seg mye

Det er deilig at mannen begynner med å pirre hele området, slikke leppene, mellomkjøttet og ned mot anus, og bruke fingre.

Men når opphisselsen begynner å stige - og man begynner å nærme seg orgasmen, så er det bare klitoris som teller. I hvert fall for meg. Hvis du da begynner å "tulle " med noe annet,så faller jeg ned fra orgasmeplatået, og du må begynne helt på nytt igjen...

En annen ting; skjeggstubber er ikke behagelig eller opphissende. Det er utrolig følsomt der nede, og skjeggstubber kan ødelegge nytelsen for meg.

Langsom, rytmisk og vedvarernde slikking direkte på klitoris er det som skal til får å få meg over kanten!

Hmm det hørtes ut som ett godt råd,det skal jeg prøve neste gang vi sees!

Takk for et fyldig svar:o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...