Suzzie Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hei! Jeg har nå gått kontinuerlig på Diane i ca 3-4 måneder...Har funket veldig bra, ingen mellomblødninger og alt har vært som det skal være! Helt til nå...Jeg har husket hver eneste pille(har kjæreste), men jeg har ømme pupper...Nå er det mulig jeg har blitt manisk og klemmer på dem vel ofte, men...Jeg kan ikke være gravid? Jeg skal nok la mensen komme til neste uke, men jeg freaker jo snart ut...Dette kombinert med at jeg er veldig godtesyk om dagen gjør jo at jeg blir bekymra. Men godtesyk kan man jo også bli når som helst. Noen som har erfaring fra å gjøre som meg? Altså gå rett på nytt p-pille brett...Det føles helt greit bortsett fra de ømme puppene jeg nå har fått! Takker for alle svar!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117505-p-piller-og-vonde-pupper/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.