Gå til innhold

Har dette forumet avgått ved døden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest enig med deg i det

Enig!

Virker som om det er delte meninger om det derimot.

Før synes jeg at det var brukt av de som hadde forsøk, de som planla forsøk og de som var midt imellom forsøk. Og så brukt av UFB'ere som brukte annen behandlingsmetode, som f.eks alternativ behandling i forsøket for å få barn.

Rare greier dette her. Ikke synes jeg at FUB's forum er særlig mye å bruke heller, uoversiktlig og greier.

Mange har nok gått over til fub.no eller snartgravid.com som har flotte forum for de som sliter med å bli gravid - der man slipper alle utenforstående provoserende innlegg. Eller så er det mange som har dataproblemer med SobigF og andre virusangrep.

Jeg syns forøvrig FUB's forum er mye mer oversiktelig enn dette jeg - og jeg har vært DOL'er i mange år :o)))

(men hver sin smak...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...