Gå til innhold

Dette er et skikkelig rot i mitt hode!!!

Anbefalte innlegg

Jeg reiste onsdagsmorgen,kommer hjem fredag. Jeg ble sur når det ble nevnt at samboern skulle på byn i helga med nabon. Syns han har vært mye ute,det sa jeg oxo. Jeg har da vært noe ute selv,men stund siden. tilbyd samboer å være med. Jeg mente at han gikk bak ryggen min ved å hjelpe en venninde av seg med pc,det kunne han ha sagt til meg.(Fant det ut selv) Da fikk jeg slengt i trynet at han hadde fått en tlf om at jeg driver å knuller og roter med andre på byn,soe som jeg ikke er typen til. ente med at jeg ikke fikk komme hjem,har bodd hos foreldre fram til nå. vært ende på søndag fikk mitt (sex). Vi har så masse prob,begge vil at det skal fungere hva skal jeg gjøre??? 6år med par brudd,like fort tilbake. Jeg ble litt forbannet på lørdag at han valgte nabon,sa jeg gir faen han ringte meg på nattan. Hvordan skal jeg til få han til å forstå at han skal bry seg mere om meg? At man burde gå vidre hakk lengre jeg er 28 og han blir 32. Veldig lyst på barn,men får til svar forholdet må fungere. jeg vet jo det jeg oxo. og at han vil slå seg til ro,plass,sted,tid og penger. Med viss jeg hadde vært uheldig så vil han at jeg skal ta angrepillen. det gjør meg såret. Hva må jeg få han til å forstå mere av meg? Jeg kunne nevt mere. Mine utbrudd får jeg oxo noen ganger blir sint,men tror det kommer av at han er sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117567-dette-er-et-skikkelig-rot-i-mitt-hode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Dere kommuniserer ikke, og om han ikke vil snakke, får du ikke gjort noe med det.

Han er sint på deg, eller har dårlig samvittighet for noe?

Om du blir gravid, når du vet han ikke vil, kommer han ikke til å bli mindre sint, eller få mer respekt. Sett deg i han situasjon.

Hva mente med at du ikke fikk komme hjem?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...