Gå til innhold

Trenger tips, bok

Anbefalte innlegg

Gjest KjærestenHans

Jeg har begynt å studere og det krever en god del lesing. Det er litt kipt for kjæresten min da som bare kan se i taket mens jeg leser hjemme, hos han har han playstation og data.

Nå har han begynt å fatte litt intresse for blader, mnen jeg har bare et bilbladet og vet jo ikke hva som er "in" på den fronten. Jeg spør om jeg skal kjøpe noen han kan ha her, det sier han at ikke er nødvendig, så det er ikke noe hjelp å få av han, men jeg vet at hadde bladet ligget der så hadde han vel bladd litt.

Han har dysleksi, jeg vet det ikke er så gale( for han klarer ting de fleste med dysleksi har store problemer med, feks er han en mester på sms, tekst tv osv,) men han vet ikke hvor flink han egentlig er.

Jeg tenkte iallefall det at jeg kunne låne noen bøker til han, så kunne han iallefall lese eller bla i de om han ville (skal ikke presse han med bøker) men hvilke skal jeg låne? Han er gutt, 22 år, liker humor, 80-tallet, biler, skrift er et pluss sier han, når han skal lese altså..

Er det noen andre svært stille hobyer han kan drive med mens jeg leser? Tv går ikke, han vil ikke lufte hunden for meg og helst være der jeg er.

Tips mottas med stor takk:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117642-trenger-tips-bok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest T-jenta

tommy og tigeren

Kjæresten min er også 22, han elsker tegneserier. Særlig er pondus, nemi og smult favoritter. + Larsons.I tilegg er det en del ok ting i vi menn, og mann.Mye forskjellig liksom! Hvis han er friluftsmenneske finnes det jo masse om jakt osv..Og en stille hobby for gutter kan vel være å binde fluer..det gjør kjærsten min.Eller kanskje han liker å tegne? hvis du har tv går d jo an å kjøpe et headset så bare han hører lyden. Lykke til, det ordner seg sikkert:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117642-trenger-tips-bok/#findComment-708841
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...