Gjest Odette Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/sexogsamliv/article129061.ece 0 Siter
Gjest popin Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Gliser, godter og koser meg ;-) ;-)Rett og slett genialt innlegg, Odette!!!! 0 Siter
petter smart Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Hvorfor skulle jeg bli provosert av dette? Det er jo godt kjent at kvinner er villige til å si hva som helst for å slippe sine plikter i hjemmet. De vet godt det er deres jobb å vaske og rydde, ta seg av barn osv., men de prøver stadig å komme seg unna. Det er vel naturlig å prøve å slippe unna, særlig for personer med dårlig moral. I praksis vet alle at kvinner tenner mest på mannlige menn, menn som er menn, ikke tøffelhelter som viser følelser ved å grine, og vasker hus. Et godt forsøk, men dere lurer ikke meg :-) 0 Siter
Atene Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Hvorfor skulle jeg bli provosert av dette? Det er jo godt kjent at kvinner er villige til å si hva som helst for å slippe sine plikter i hjemmet. De vet godt det er deres jobb å vaske og rydde, ta seg av barn osv., men de prøver stadig å komme seg unna. Det er vel naturlig å prøve å slippe unna, særlig for personer med dårlig moral. I praksis vet alle at kvinner tenner mest på mannlige menn, menn som er menn, ikke tøffelhelter som viser følelser ved å grine, og vasker hus. Et godt forsøk, men dere lurer ikke meg :-) Hehe... godt forsøk fra deg også, men du lurer ikke meg. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Pøh! Jeg har da både mopp og grønnsåpe, men det hjelper null og nix (for annet enn hybelkaniner). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.