Gå til innhold

Healing, avgiftning, alternativ behandling.

Anbefalte innlegg

Satt på legekontoret og leste i et blad som het noe sånt som "mat og helse" tror jeg å mene. Der stor det skrevet om det å avgifte seg i forbindelse med det å skulle ble gravide. Dette for å lette på kroppen på en måte. Var ikke store prosessen, men noe med helsekostpreparat og greier. Noen som har gjort dette? Eller som kunne tenke seg å gjøre det?

Så tenker jeg på healing, varme hender og riktig stimulans. Det inngår kanskje også i alternativ behandling, men da tenker jeg mest på akupunktur, fotsone, eller sånn reflexologi. Vet at det er flere som har prøvd den type behandling og har "lykkes". Men hvor lang tid i forveien bør man da egentlig ha startet?

For å komme tilbake til dette med Healing og varme hender. Dette er noe jeg har tro på, men aner jo selvsagt ikke noe om det. Var hos en mann, en privatperson som drev med dette, og det var utrolig deilig behandling av hele kroppen. Men jeg var der i forbindelse med et gavekort jeg fikk til bryllupsdagen som "egenterapi". Ikke i søken og jakten på å bli mer fruktbar. Så jeg lurte på om det er noen som bruker denne slags behanling i tillegg til forsøk, eller bare alene, i håp om å klare seg på egenhånd først?

Vi skal forøvrig ringe inn mens i oktober,så jeg har jo litt tid på meg enda.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117814-healing-avgiftning-alternativ-behandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei - jeg har gått til akupunktør ifm med ønske om både å bli friskere og bedre i stand til å ta imot et egg eller to. Akupunktøren anbefalte meg å ta en detoksifiserings kur - en mild en - for å lette opptaket av vitaminer osv i tarmen (bl.a.). Jeg tok en TONIDREN kur (fårs på helsekost) - en uskyldig kur hvor man kun drikker en flaske med noen urter fortynnet i vann i 3 ukers tid. Kjente ingen bivirkninger jeg iallefall. Ellers ikke prøvd healing ennå, men kjenner en som har (for 9 år siden) og hun fikk trillinger:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...