Gå til innhold

Sitter her da..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest UngMenHarVærtDer

Da har du et problem! Løs det så fort som overhodet mulig, så det ikke blir mer krøll enn høyst nødvendig. Og selvfølgelig skal du velge han som er faren til dine barn!

Det der opplever de fleste fra

til til annet.Du må skrive ned hva du føler for din nåværende og hva du er fornøyd/ikke fornøyd med.

Det som er med utroskap, er at man ofte blir "kvalm" etterpå.

Akkurat som å spise en sjokolade man vet man ikke burde spist.

Han andre har også sine dårlige sider.

Betatthet går som oftest over,

og da kan du LE over at du vurderte å gå fra din samboer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117853-sitter-her-da/#findComment-710671
Del på andre sider

Annonse

Det der opplever de fleste fra

til til annet.Du må skrive ned hva du føler for din nåværende og hva du er fornøyd/ikke fornøyd med.

Det som er med utroskap, er at man ofte blir "kvalm" etterpå.

Akkurat som å spise en sjokolade man vet man ikke burde spist.

Han andre har også sine dårlige sider.

Betatthet går som oftest over,

og da kan du LE over at du vurderte å gå fra din samboer...

Dette vil du sikkert oppleve flere ganger i løpet av livet..

Jeg har vært gift 11år (samboere i 13 år) og har vært forelsket i en annen en 2-3 ganger.Og mange flere har jeg vært betatt av. Men fornuften har seiret heldigvis, selv om fristelsen har vært stor. har vært glad for det i ettertid.

. Så lenge du ikke dyrker forelskelsen, så går det over.

Jeg vet at jeg sikkert kommer til å forelske meg flere ganger gjennom livet, tror det er umulig å unngå det. det er jo så mange kjekke menn der ute.

Det ville ha blitt litt av et kaos for barna, hvis man skulle ha skiftet mann hver gang.

Og du er vel glad i mannen din, er du ikke?, selv om den store forelskelsen kanskje er borte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117853-sitter-her-da/#findComment-710894
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...