Gå til innhold

Ja, da ruger jeg igjen....

Anbefalte innlegg

... på tvillinger, en 6-delt og en 5-delt. Ikke _helt_ optimalt med andre ord - men sjansene er jo der. Klarer ikke helt å være spent og glede meg denne gangen, er redd jeg holder meg veldig på matta for ikke å bli skuffet igjen... Håper dagene blir så travle på jobb at jeg ikke rekker å tenke på det, men det er vel bare utopi å tro. Jeg kommer vel til å gå rundt meg selv om noen dager som vanlig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117883-ja-da-ruger-jeg-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Ja da ruger jeg også, for første gang. Eggene mine var heller ikke optimale. Hadde ni egg ved uttak, fire ble befruktet men det var så som så med delingen. Satt inn et som var delt i fire med mye grums og et som var delt i tre :/ så de hadde ikke så god kvalitet nei. Prøver å være opptimistisk men må jo være realistisk også. Skal ikke ta blodprøve før 15 sept, lenge å vente !!! Tenkete å høre om jeg kunne ta den fredag 12 sept ?? Når skal du ta blodprøve ??

Lurer også på nå jeg kan starte på andre forsøk ?? Må planlegge litt :) De sier to menstrasjoner, er det medregnet denne jeg eventuelt får nå hvis dette ikke går bra ?? Vet du når jeg eventuel kan starte opp igjen ??

Lykke til - krysser alt jeg har :) Må være opptimistiske :)

Mange varme klemmer fra Lillemor

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117883-ja-da-ruger-jeg-igjen/#findComment-710725
Del på andre sider

Hei :)

Ja da ruger jeg også, for første gang. Eggene mine var heller ikke optimale. Hadde ni egg ved uttak, fire ble befruktet men det var så som så med delingen. Satt inn et som var delt i fire med mye grums og et som var delt i tre :/ så de hadde ikke så god kvalitet nei. Prøver å være opptimistisk men må jo være realistisk også. Skal ikke ta blodprøve før 15 sept, lenge å vente !!! Tenkete å høre om jeg kunne ta den fredag 12 sept ?? Når skal du ta blodprøve ??

Lurer også på nå jeg kan starte på andre forsøk ?? Må planlegge litt :) De sier to menstrasjoner, er det medregnet denne jeg eventuelt får nå hvis dette ikke går bra ?? Vet du når jeg eventuel kan starte opp igjen ??

Lykke til - krysser alt jeg har :) Må være opptimistiske :)

Mange varme klemmer fra Lillemor

Fikk du satt inn etter to eller tre dager? Hvis det var etter to dager er det bra med fire-deling. Tredje dagen er det mest optimale 8-delte embryo, men de kan "gå i dvale" og komme litt på etterskudd, og så være helt fine igjen når de kommer på plass dit de skal! De setter ikke inn egg som de ikke har tro på, så uansett er det jo gode sjanser :-)

Det var lenge å vente til 15.? Jeg skal faktisk ta den 9. Men det varierer vel mellom sykehusene når de mener det er det beste tidspunktet.

To menstruasjoner betyr den som (ikke) kommer nå, og en til, så begynner man med spray og får en til, og da kan du regne ca tre måneder mellom forsøkene - vanligvis. Men nei - det bli sikkert klaff nå, så det trenger du ikke å tenke på ;-)

Lykke til du også :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117883-ja-da-ruger-jeg-igjen/#findComment-710747
Del på andre sider

Fikk du satt inn etter to eller tre dager? Hvis det var etter to dager er det bra med fire-deling. Tredje dagen er det mest optimale 8-delte embryo, men de kan "gå i dvale" og komme litt på etterskudd, og så være helt fine igjen når de kommer på plass dit de skal! De setter ikke inn egg som de ikke har tro på, så uansett er det jo gode sjanser :-)

Det var lenge å vente til 15.? Jeg skal faktisk ta den 9. Men det varierer vel mellom sykehusene når de mener det er det beste tidspunktet.

To menstruasjoner betyr den som (ikke) kommer nå, og en til, så begynner man med spray og får en til, og da kan du regne ca tre måneder mellom forsøkene - vanligvis. Men nei - det bli sikkert klaff nå, så det trenger du ikke å tenke på ;-)

Lykke til du også :-)

Tusen takk for svaret :) Er bare hjemme og tar det med ro - kjeder meg -

Innsettingen var etter to dager, så de skulle vært delt i fire, men men. Har ikke gitt opp men må vel være litt realistisk, liker å planlegge skjønner du. Vi planlegger en tur til Florida i julen, har lillesøster der nede, hun jobber på epcot senteret.

Tror jeg må ringe å spørre om jeg kan ta blodprøven tidligere, alt for lenge å vente til den 15.

Da er det bare å ruge med stil :) Dette blir spennende, krysser alt jeg har for oss begge :)

Lykkeklemmer fra Lillemor

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117883-ja-da-ruger-jeg-igjen/#findComment-710876
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes det hørtes bra ut med en på seks og en på fem! Hvilken dag satte du inn egg på?

På mitt første forsøk sate de inn egg på dag 2, og de var bare firedelte...

Nå er jeg godt igang med forsøk nr2, uttak på tirsdag.

Du har lange dager foran deg nå, masse lykke til!! Håper på det beste :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117883-ja-da-ruger-jeg-igjen/#findComment-710963
Del på andre sider

Jeg syntes det hørtes bra ut med en på seks og en på fem! Hvilken dag satte du inn egg på?

På mitt første forsøk sate de inn egg på dag 2, og de var bare firedelte...

Nå er jeg godt igang med forsøk nr2, uttak på tirsdag.

Du har lange dager foran deg nå, masse lykke til!! Håper på det beste :-)

De ble satt inn på dag tre, og da er det optimale 8-delte embyro. Men sønnen min på 2,5 var også bare 6-delt på dag tre ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117883-ja-da-ruger-jeg-igjen/#findComment-711228
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...