Gå til innhold

Utilfredstilllende sex

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg ønsker

Nå trenger jeg litt råd. Har vært kjæreste med en fyr i vel et år. Den verste heten har gitt seg og kåtskapen råder ikke like sterkt som før. Hos meg iallfall. Da forholdet var ferskt så kunne jeg bli råkåt uten noe som helst oppvarming. Nå er det hele litt annerledes og jeg sliter litt. Jeg kan være litt kåt på forhånd og invitere til sex, men for å bli mer kåt trenger jeg at kjæresten gjør de rette tingene. Og det gjør han ikke.

Han tror at så lenge jeg er litt våt så er jeg kåt og klar. Og for å få meg våt så holder det med tre-minutters oralsex. Jeg gir klare hint om at ved å gjøre sånn og sånn så kan han få meg dit han vil og nærmest tiggende. Jeg sier stadig at jeg setter pris på fingre også, ikke bare oralsex. (Hvorfor tror menn at oralsex er alfa og omega og glemmer at de har fingre?) Han gir meg orgasme ved oralsex med har ikke prøvd ved hjelp av fingre. Jeg gir tilbakemelding på det jeg synes er godt og gir lite negativ feedback. Jeg holder igjen når det gjelder selve samleie fordi jeg ikke er klar nok. Jeg snakker om å ha både hode og kropp med meg. Og alt jeg sier og gjør virker glemt til neste gang.

Hvordan tar jeg det opp med ham uten at han trekker seg unna? Synes det er forferdelig vanskelig. Han har kommet med kommentarer så som at enkelte ikke vet hva forspill er, men at han vet at kvinner trenger det. I tillegg så er han opptatt av min nytelse og orgasme. Jeg sliter med å få orgasme ved samleie og saken blir ikke bedre når jeg ikke er skikkelig tent da. Jeg snakker her om en godt voksen mann med erfaring fra flere enn en kvinne.... Han vet også forskjellen på å ha sex med meg når jeg virkelig er med og når jeg bare er litt kåt. Trodde nå at det var bedre når man skjønner at partneren er med. At det blir en positiv spiral for begge.

Jeg vil ha denne mannen og jeg vil ha et godt sexliv. Sånn som det er nå mister jeg nesten lysten på å gjennomføre et samleie fordi han ikke har tid og vente på meg og sånn vil jeg ikke ha det! Er egentlig en ganske så kåt person. Jeg er klar over at sex er et samspill mellom to personer, men jeg kan ikke ta ansvar for min egen kåthet hele tiden. Jeg vil heller gjøre ham kåt ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117974-utilfredstilllende-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo ut som om du har tatt tingene opp med han?

Kanskje han rett og slett ikke kan bedre. Noen er gode elskere mens andre ikke er det. Jeg tviler på at man kan lære opp en elendig elsker til en meget god en, da mange mener at dette er medfødt.

Vel, uansett så kan du jo ikke gjøre annet enn å snakke med han. Han burde ikke ta det ille opp, i hvert fall ville jeg personlig sett på det som positivt dersom noen tok dette opp med meg, da det tyder på at jenta isåfall har veldig tiltro til meg, og vi vil jo alle bli bedre elskere så veiledning og råd bør ikke ses på som negativt.

Man skal ikke være redd for å ta opp ting vedrørende sex, og man må aldri ta det ille opp om forslagene, eventuelt kritikken, blir tatt opp på en saklig måte.

Du sier også at fyren er godt oppi årene, og da kan det jo være at han er vant til en ting med sine forrige damer, og tror at dette funker like greit på deg.

Kommunikasjon er som sagt trikset og en svært viktig del av et sexliv.

Gjest Jeg ønsker

Det høres jo ut som om du har tatt tingene opp med han?

Kanskje han rett og slett ikke kan bedre. Noen er gode elskere mens andre ikke er det. Jeg tviler på at man kan lære opp en elendig elsker til en meget god en, da mange mener at dette er medfødt.

Vel, uansett så kan du jo ikke gjøre annet enn å snakke med han. Han burde ikke ta det ille opp, i hvert fall ville jeg personlig sett på det som positivt dersom noen tok dette opp med meg, da det tyder på at jenta isåfall har veldig tiltro til meg, og vi vil jo alle bli bedre elskere så veiledning og råd bør ikke ses på som negativt.

Man skal ikke være redd for å ta opp ting vedrørende sex, og man må aldri ta det ille opp om forslagene, eventuelt kritikken, blir tatt opp på en saklig måte.

Du sier også at fyren er godt oppi årene, og da kan det jo være at han er vant til en ting med sine forrige damer, og tror at dette funker like greit på deg.

Kommunikasjon er som sagt trikset og en svært viktig del av et sexliv.

Vi har pratet mye om mangt. Også om sex. Jeg vet at vi har utviklingspotensiale, men jeg er redd for at han skal bli så såret og lei seg at han trekker seg tilbake. Vet iallfall at dette må snakkes om utenfor senga. Kanskje over ei flaske vin :-) Minst vin til meg så jeg er obs på hvordan jeg ordlegger meg. Man er jo så sårbar når det gjelder sex og ting som kan tolkes som kritikk. Jeg har da mine greier jeg også. Men jeg har levd så mange år som singel at jeg ønsker ikke et forhold med et haltende sexliv.

Gjest rett fra leveren

Vi har pratet mye om mangt. Også om sex. Jeg vet at vi har utviklingspotensiale, men jeg er redd for at han skal bli så såret og lei seg at han trekker seg tilbake. Vet iallfall at dette må snakkes om utenfor senga. Kanskje over ei flaske vin :-) Minst vin til meg så jeg er obs på hvordan jeg ordlegger meg. Man er jo så sårbar når det gjelder sex og ting som kan tolkes som kritikk. Jeg har da mine greier jeg også. Men jeg har levd så mange år som singel at jeg ønsker ikke et forhold med et haltende sexliv.

Himmel og hav, tror du menn er så skjør at de ikke tåler at du tar slike ting opp?

kall en spade for en spade, det er det eneste språket menn forstår!

Sexlivet er viktig og for å få et godt sexliv er kommunikasjon svært viktig.

Det er ikke sikkert alle er like meg, men personlig hadde jeg ikke hatt noen problemer med det dersom jenta hadde fortalt meg et par ting hun ville jeg skulle gjøre, eventuelt forandre på.

Men dette kommer jo litt ann på gutten og hvor høytidelig han tar seg selv. Tror han at han er guds gave til kvinnen og at alt han gjør er perfekt, så vil han nok ta seg nær av det du sier. På den annen side; tror han dette så kan han heller ikke være, ei heller bli, en god elsker.

Tja, å ta det over en flaske vin er kanskje ikke så dumt, dog virker det litt vel seriøst hvis du da plutselig begynner:

- Du... det er et par ting jeg gjerne skulle sagt om vårt sexliv...

Bedre er det kanskje å ta det under akten når dere er kåte. Be han gjøre det du vil, be han fortsette lenger, si; - ja, der, hvis at du liker det han gjør og virkelig nyter det.

Ser han det så slipper du rimelig sikkert å be han om det neste gang, da han isåfall har funnet ut hvordan du vil ha det. Og jeg kan aldri tenke meg at en fyr som ser du nyter f.eks. oralsexen og virkelig er på vei, plutselig stopper opp og begynner å prioritere seg selv, i hvert fall ikke om du ber han fortsette litt til.

Men vi er alle forskjellige og du kjenner din type best, men lykke til!

Gjest Jeg ønsker

Det er nok riktig som en god venn av meg sa når han hørte at vi hadde snakket om å bli samboere; "Husk at menn ikke er tankelesere" :-)

Som et apropo...

Hvor lang tid bruker dere menn på forspill når kvinnen ikke er heltent fra starten av, men tydelig interessert i litt mer?

Annonse

Det er nok riktig som en god venn av meg sa når han hørte at vi hadde snakket om å bli samboere; "Husk at menn ikke er tankelesere" :-)

Som et apropo...

Hvor lang tid bruker dere menn på forspill når kvinnen ikke er heltent fra starten av, men tydelig interessert i litt mer?

Det varierer fra å sitte å kose på sofaen i flere timer, til å smøre på glidekrem og kline til! :)

Hehe, det er ganske umulig å svare på spørsmålet ditt, men poenget er vel ikke hvor lang tid vi bruker, men at vi venter til jenta er klar.

Det er det viktigste, glidemiddel eller ikke.

Det varierer fra å sitte å kose på sofaen i flere timer, til å smøre på glidekrem og kline til! :)

Hehe, det er ganske umulig å svare på spørsmålet ditt, men poenget er vel ikke hvor lang tid vi bruker, men at vi venter til jenta er klar.

Det er det viktigste, glidemiddel eller ikke.

Har vel egentlig samme erfaring :-) Fra en kjapp en på badet når huset er fullt av unger til en lang kveld på sofaen.

Gjest Jeg ønsker

Sexlivet er viktig og for å få et godt sexliv er kommunikasjon svært viktig.

Det er ikke sikkert alle er like meg, men personlig hadde jeg ikke hatt noen problemer med det dersom jenta hadde fortalt meg et par ting hun ville jeg skulle gjøre, eventuelt forandre på.

Men dette kommer jo litt ann på gutten og hvor høytidelig han tar seg selv. Tror han at han er guds gave til kvinnen og at alt han gjør er perfekt, så vil han nok ta seg nær av det du sier. På den annen side; tror han dette så kan han heller ikke være, ei heller bli, en god elsker.

Tja, å ta det over en flaske vin er kanskje ikke så dumt, dog virker det litt vel seriøst hvis du da plutselig begynner:

- Du... det er et par ting jeg gjerne skulle sagt om vårt sexliv...

Bedre er det kanskje å ta det under akten når dere er kåte. Be han gjøre det du vil, be han fortsette lenger, si; - ja, der, hvis at du liker det han gjør og virkelig nyter det.

Ser han det så slipper du rimelig sikkert å be han om det neste gang, da han isåfall har funnet ut hvordan du vil ha det. Og jeg kan aldri tenke meg at en fyr som ser du nyter f.eks. oralsexen og virkelig er på vei, plutselig stopper opp og begynner å prioritere seg selv, i hvert fall ikke om du ber han fortsette litt til.

Men vi er alle forskjellige og du kjenner din type best, men lykke til!

Takk for gode innspill. Den fyren her tror nok ikke han er guds gave til kvinnen, men heller litt ute av trening og kanskje ikke vant til damer som sier i fra. Som prøver iallfall :-)

Og han stopper definitivt ikke når han gir meg oralsex for å tenke på egen nytelse.

Det er vel heller mer at han ikke "husker" fra gang til gang. Hva som skal til for å få meg skikkelig tent og at jeg trenger litt tid. Jeg er ikke like selvantennelig hver gang :-)

(Forresten, Karol er et eldgammelt nick fra flere år tilbake)

Takk for gode innspill. Den fyren her tror nok ikke han er guds gave til kvinnen, men heller litt ute av trening og kanskje ikke vant til damer som sier i fra. Som prøver iallfall :-)

Og han stopper definitivt ikke når han gir meg oralsex for å tenke på egen nytelse.

Det er vel heller mer at han ikke "husker" fra gang til gang. Hva som skal til for å få meg skikkelig tent og at jeg trenger litt tid. Jeg er ikke like selvantennelig hver gang :-)

(Forresten, Karol er et eldgammelt nick fra flere år tilbake)

Egentlig litt vanskelig å svare da jeg går ut fra at gutter, akkurat som jenter, er svært forskjellige. Og jeg kan jo bare svare for egen del.

Men sånn jeg ser det så er ikke samleie, oralsex, forspill, osv, noe man bare kan "lære" seg sånn uten videre. Det går av seg selv om man bør vel strengt tatt ikke trenge å huske hva jenta liker eller ikke. Man tenker liksom ikke så mye på hvordan man skal gjøre ditten og datten når man gjør det, men det går av seg selv. Man følger egne lyster og hører/føler/ser selv hva jenta liker, og man gjør det på en måte som man virkelig nyter selv.

Jeg mener... Liker man ikke å bedrive oralsex så blir man vel heller ikke noe god til det. Og det holder liksom ikke bare å like det. Man må elske det. Da blir man også god, helt ubevisst.

Det samme gjelder vel alt annet innen sexen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...