Gå til innhold

3.forsøk - jeg er så nervøs og lei meg

Anbefalte innlegg

ankis1365380566

Jeg hadde kjempenedtur i dag. Uttak på fredag, i går telefon om at 5 av 10 egg var befruktet. I dag telefon om at kun 2 var gått videre.....og de var kun 2-delt. Er ikke det veldig lite ???? Etter 2 døgn ? Fikk en grusom klup i magen - tenk om det skjærer seg denne gangen også ? Skal ringe meg i morgen hvis det ikke blir noen innsetting. Snufs ! Jeg synes synd på meg selv akkurat nå. Mannen føler seg også helt mislykket. Så vi er litt av en gjeng i dag.

Lurer på om det er siste sjans ? Er det noen som har gjort flere forsøk enn 3 ? Hvordan da ? Privat ? Jeg har akkurat fylt 38, så det er vel ikke mulig å få til mer i Norge ? Noen anbefalinger ?

(Jeg bor i Bergen)

Er det noen som vet om alternativ behandling etter innsetting er lurt ? For å få eggene til å feste seg ?

Fortsetter under...

Tammi1365380565

Hei

Vil bare si at det er synd at du skulle få en så dårlig melding. Men håpet er ikke ute. Det kan jo hende at de bare er litt"trege" i delinga. Vet at det er blitt barn av egg som har vært litt sen i delinga. Så fatt mot. Når det gjelder flere forsøk er det vel ikke stopp. Men du må betale alt selv etter 3. forsøket. Men det regnes vel ikke som forsøk hvis det ikke blir innsetting. Ellers så vet jeg at private klinikker som volvat har en øvre grense på 45 år. Så da har du ennå noen år på deg. Det blir vel heller et økonomisk spørsmål.

ps Et par stykker som jeg vet om måtte prøve 9 ganger før det satt. Det var selvsagt da det var gratis...

Tvi tvi og lykke til

Føler med deg, men hold håpet oppe, det kan gå bra ennå!! :-)

Hvis det ikke blir innsetting regnes det ikke som forsøk, så som en mager trøst i verste fall, så får du et forsøk til hvis det ikke blir noe innsetting...

Lykke til!

ankis1365380566

Puh ! Da var det bare siste fase igjen. Er det noen som har gode råd og tips til hva en bør og ikke bør gjøre mens en venter på svaret. Har det festet seg ? Det er nettopp i denne fasen det har skåret seg tidligere for oss. Eggene har rett og slett ikke klort seg fast. Noen råd ? Ta det med ro, lev normalt sier IVF personalet. I dag sa legen at hvis det ikke gikk bra denne gangen - måtte det være noe galt med eggene........veldig oppmuntrende !

Nei - denne gangen skal det gå bra. Nemlig !!!

Takk for trøstens ord i helgen. Det hjalp veldig !

Puh ! Da var det bare siste fase igjen. Er det noen som har gode råd og tips til hva en bør og ikke bør gjøre mens en venter på svaret. Har det festet seg ? Det er nettopp i denne fasen det har skåret seg tidligere for oss. Eggene har rett og slett ikke klort seg fast. Noen råd ? Ta det med ro, lev normalt sier IVF personalet. I dag sa legen at hvis det ikke gikk bra denne gangen - måtte det være noe galt med eggene........veldig oppmuntrende !

Nei - denne gangen skal det gå bra. Nemlig !!!

Takk for trøstens ord i helgen. Det hjalp veldig !

Heia heia!! Har dessverre ikke noen gode råd... Vanskelig det der! Jeg går med angorabeltet mitt da, for å liksom holde varmen i livmora... men det er nok bare å "slappe av" (ha ha) og leve som normalt (ha ha) til svaret kommer...!

Lykke til i hvertfall, det blir spennende!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...